Jag hoppas innerligt att OINK åker ut. Det finns andra lag som kan få åka ut också men jag säger OINK som nr 1. Sen vill jag inte att Brynäs, DIF el Löven går upp. Jag tycker nog att SSK kan få den äran. Finns några timråiter som gjort det förut i det laget.
roger_sundsvall: Gretzky (jag tänker kalla honom för det hädanefter) får dagens ihärdighetspoäng för att han inte gav upp på Mieho efter första försöket. Kul att både Mieho och Bojan direkt fattade att det var Gretzkys mål!
Bee: OINKs supportrar är verkligen inte ett dugg nöjd med Filander och hans spelsystem. Läste nån lång jävla insändare nyss då dom närmast krävde att Filander skulle avgå.
Jag är beredd att hålla med. Filanders hockey är naiv och har egentligen bara blivit buren av några extremt lyckade värvningar tidigare säsonger.
Hank: Skön seger! Riktigt skön. Såg lite jobbigt ut ett tag men vi fixar det galant. Jag har återigen struntat i att kommentera under perioderna o hittills har det gett 9 p. Jag fortsätter så ett tag.
Erre92: ja det får en att fundera lite över de här reglerna att man inte får slå pucken i sarg efter avblåsningar… han har inte något tålamod att skriva hem om…
Tallnäs: Sa faktiskt till min kompis att vi tar dem i 3:dje på kondition. Vi har äntligen 4 kedjor som pumpar på tack vare att hockeysnack ställt upp laget 😊
Båda två!