1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582985 inlägg · 6215 ämnen

Inför Frölunda

« · 251514 · » Till forumet


Sv: Inför Frölunda
frölundaindian: Nu var det ju inte att han ser bra ut....han uppträder ju som en kvinna....såg igår att han hade en rosa målvaktsklubba.........sen åkte han hem till mamma och fick O`boy och smörgås.....
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
kalle i stan: Sur Jämten menar du ?
Båda bröderna Lundqvist tar Rälsbussen hem efter förnedringen på Onsdag, Eller som Conny skulle ha sakt - Det här är sämsta "Grabbarna" har spelat någonsin.
OBS! Han säger alltid Grabbarna när det går dåligt.
Annars är det vi, när det går bra
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
kalle i stan: han kan ju inte hjälpa att han ser bra ut eller......?.. och sen så råkar han var en av svergies mest LOVANDE hockey keeper...YES..2-0 till vf, utseende. och hockeykunskaper.:=
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: Det finns bara ett lag och det är ju TIMRÅ IK det andra laget består ju av en massa *filmstjänor* och så har de ju Gullan Lundqvist i målet.
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Hur går det med truppen inför nästa säsong? Styf, Lind, Söderström, Hallin Jindrich och Casselståhl är väl oklara. 3-6 stycken av dom vill jag ha kvar. (Uppräknade i prioritetsordning).

Efterlyses: Var är alla adrenalinstinna supporters som kastar paj snabbare än missiler i mellersta östern. Tycker att det är väldigt tama debatter mellan supps. Nåja, de är väl lugnet före stormen.

T I M R Å G Å, go, go ,go!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: menar du det eller......lika grov som Glen hyséns eller lokets GÖTEBOSKA.
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundahjärta: Faan Har du inga visioner ?
Det är ju bara Diper kedjan i vägen och dom far bitvis hem till mamma med rälsbussen och gråter ut , efter onsdagen.
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundahjärta: Men dessa burop hela tiden som *klacken* i Frölundaborg vräker ur sig hela tiden så hoppas jag av hela mitt TIMRÅ hjärta att Timrå slår Socker Conny:s gäng imorgon och på Fredag och spelar om SM-Guldet mot Färjestad.

*Vi är Timrå och vi ger aldrig upp*
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundahjärta: Och jag som trodde att dä bare fanns ett lag på isa..........Timrå IK!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Nej... Må bästa lag vinna matchen imorgon... Och ser fram emot det "hell" som annonseras här på sidan...=)
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: Nu tar du nog händelserna i förväg... Det finns ett lag till på banan - Frölunda... Kom igen när ni vunnit två matcher till... Då kan ni snacka...
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: ...*skrattar*...kanske att jag åker till *kaffearenan* då.....
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
250kg kärlek: De va jag o jag hade 1:a i ängelska!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
kalle i stan: Gud va trevligt..........vi ses i Finalen i karlstad o Timrå???
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Någon som kan förklara rubriken?
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
HH: De vore nått dä.....dä kör vi på!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: Såg morsan din på reprisen i morse av matchen VF-TIK igår i Frölundaborg, var ju där själv oxå och hälsade på henne...
Så nu är det bara du som fattas på TV skärmen......sen är ni ju *kändisar* båda två....*L*

TIMRÅ IK krossa Indianerna imorgon nu!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest: Mmm... Hon är väl sockersöt... =)
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundaindian: Är kentas GROV???
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: Ja, jag gillar småländskan... Den är ju just det - gullig...

Mmm... Må bästa lag vinna...!!! Ser fram meot matchen... Skall bli spännande att se de olika lagens taktik...
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundahjärta: Lena Philipsson ?
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundahjärta: Den e la gullig!!!!!
må de bästa laget vinna.....Lycka till!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: Inte utan att man funderar på en rätt tung sak, Tänk roger pontare iförd sedvanlig mundering och sjunga Timrå nockar,,,
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: nje men den e ju så GROOOVV (kentas asså)

Ja hällre en glesbygd dealekt en än stor stads dialekt, nåtting som liknar ett av dina tidigare inlägg...:)
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: Hur är det med att vara en dålig förlorare... Du försökte ju provocera mig efter matchen i lördags - men jag sa att Timrå vann rättvist men att Frölunda skulle komma igen... Men själv verkar du ju vara en riktigt dålig förlorare som skyller på annat...

Och om någon dialekt låter socker-söt så är det småländskan...
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundaindian: Hellre sthl dealekäten än bengt Alsterlind dealäkten..............Haaaaaaaaaaaaajk!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest: Kriget har börjat..........ut mä Frölunda.
Rädda Timrå död el levande!!!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest: man hit och man hit,, jag är glad att jag slipper en STHLM dealekt exenplarisk tränare i mitt lag....

NÄÄÄ....Conny är en bra tränare det vet ni sen vm-guld och så. men de e ju lill kenta med så där e det ju 1-1 :))
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest:
Lyssna på dig själv. Han har ju fått dig precis dit han vill. Kallas psykningar..;)
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
liepins: Conny Evensson ? Den mest arroganta och självgodaste tränaren i hela ES, är du honom du menar ?
Faam Wikegård i DIF är ju en dröm jämfört med socker Conny.
Han är ju åtminstånde en man ! ( c :
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: jaja i VÅRAT möte e vi kelgrisar men ni kommer ju inte bli det vilka ni än möter även i fall det skulle bli Arvika eller nåt, VA glada för det :))
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
frölundaindian: Nä.......morsan bor i GBG och det är en underbar stad,vet att Djurgården och Färjestad är stora kelgrisar,men i mötet mellan Timrå o Frölunda så är tyvärr Frölunda kelgrisar.....
och du ja älskar att DYLLA det har jag snart gjort i 30 år.....skål påre!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: hehe...F*n va du dyllar. he he

Är frölunda kelgrisarna???
Jag säger INTE att Tik är kelgrisarna. ABSOLUT inte. men DIF å FBK är ta mej fan det värsta kelgrisarna.....

...och jämför inte GBG med sthlm...grrrrr :)

MEn jag tycker att det är LYKOS timrå som får detta "läge"
att vara uträknat och bottentippat har ju bäddad för ett spela utan press. "inget att förlora" men snart har ni väl det, nästa säsong är väl ni FavvoTippat till sammans med FBK och VF....
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND:
Håller med dig. Oavsett om ni skulle åka ur nu eller inte har Timrå lyckats göra något utöver det vanliga i år. All heder till dem. Men bragdguld? Njae..;)
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
spiff: Vad som än händer..............Timrå IK går till historien som det mest uträknade laget som bara skulle spela i kvalserien efter grundserien.men som istället chockade en hel nation genom att komma 3:a i tabellen och som håller på att slå ut Frölunda de redan på förhand klara Svenska Mästarna..........snacka om att Timrå kommer att få BRAGDGULDET i år.........de du!!!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
liepins: bra sagt killen...kunde inte sagt det bättre själv faktiskt ;)

låter som griniga ungar i en sandlåda......
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest: skit i pressen. sen när är dom representativa för vad folk tycker?? nu måste jad dra. skall försöka komma tillbaka lite senare så kan vi fortsätta =) ha det!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest:
Lita aldrig på pressen. Skapa din egen uppfattning istället.

Sen kan ni väl lägga ner gnället mot Conny snart? Tröttsamt värre...
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
spiff: Vi gör ju ingen vinst ! Frölunda gör ju bara en dålig match !
Läs pressen så förstår du vad jag menar !
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest: det handlar om känsla. inte matematik. vad jag vände mig mot från början var att det så lätt glider över till surputtesnack om "den j-vla tränaren, spelaren, domaren, staden....." etc etc. respektera motståndaren och gläds över dina vinster. inte deras förluster. tydligt nog???
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
mysmi: Jasså........om jag säger Aftonbladet(Jönköping9,Expressen,TV4-text,SVT-text,Kanal5-text,Aftonbladet(Göteborgsversionen),TV4-sporten,SVT-sporten och Frölundas Fjolltränare Conny Evensson + hela laget!!!!Räcker inte det och varför i h-e inte erkänna att Timrå var bättre i de matcherna???
Timrås tränare o spelare är iallafall ödmjuka och erkänner när måtståndarlaget är bättre.............fy skäms för bortförklaringar!!!!
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
spiff: Jag säger så här ! Vill Buch vinna kriget eller ta ut Saddam ?
Han vill ju naturligtvis båda, för det ena ger det andra.
Vi slår ut VF går vi till Final. Det finns inga andra motståndare att focusera på just nu .
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
250kg kärlek:
Varför inte spela där? Ligger centralt. tar mer folk. Ser inte ut som ett missfoster som Borgen gör. Det finns McDonalds;)

Trycket i Timrå och Borgen går inte att jämföra...har vart i bägge och att säga annat vore att ljuga.
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
mysmi: låter bra det. dags att dra hem. illa nog att jobba över utan att sitta och tjabba här med er =). ser framemot en hääääärrrrrrrlig fight imorgon.
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
liepins: Förstår inte varför ni envisas med att spela i Scandinavium? Fler folk - större intäkter? Måste vara så.

Jag vet mycket väl vad jag talar om.
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
Helg Ernest: har ingen brasa....
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
mysmi: Men ta ree i braaasan va ! ( c :
Det var Spiff som märker ord !
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
spiff: jag förstår dig iaf och håller fullständigt med dig :)
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
SMÅLAND: de gjorde ingen bra match heller, kunde gjort bättre...men det är väl ingen som för det har sagt att timrå inte gjorde en bra match...nu får ni f#n ge er!

märka ord och meningar så man blir mörkrädd....
Kommentera

Sv: Inför Frölunda
250kg kärlek: Nu var det inte Dysse som åkallade uppmärksamhet att vi vill bara se Frölunda förlora. För mig är det samma sak . Förlorar Frölund, vi vinner . Vinner vi förlorar Frölunda ! Jag fattar inte vart poängen ligger i OG resonemang?
Kommentera

« · 251514 · »