1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601408 inlägg · 6212 ämnen

Inför SSK-Timrå

Inför SSK-Timrå
Kapanen var ju osäker till spel pga sin feber i söndags, men han står med på line-upen ikväll, så det borde väl innebära att det är han som står..

Sv: Inför SSK-Timrå
Dream Team: Tippar på att Hirsch står, lät som så i ST. Man vilar Kapanen en match till.

Dream Team: Lathi som domare. Det bådar gott och bör innebära tre viktiga pinnar ikväll. Det har ju varit i sånahär lägen som Timrå har kunnat visa upp styrkan förut. När man minst anar en seger så brukar de skrälla till på allvar. Jag känner att det är något på gång.

Krossa kringlorna!

"Lahti" heter fanstyget!

Dream Team: Vart är Sanny, ser att de grymma backparet åter är sammansatt och Sanny saknas...

Frella: Det verkar ju lurt. Kanske han fick nån smäll senast som inte blivit känd..

Frella: Förbannat också, nu knäcker jag lieorvet rätt över knäskålen.

Dream Team:
sjuk

stene: Så sjukepidemin har drabbat igen då kanske...tur det är uppehåll strax då.

Dream Team: Men varför lirar man inte Raja och Mats och Janne och Jäger istället, två offensiva småväxta backar tillsammans. Dessutom är inte Hansson eller Jäger tillräckligt stabila för att täcka upp den andres misstag. Men men, dax för Jäger att göra mål idag då =)

Frella: Kolla också in de defensiva egenskaperna hos både Matthiasson som Gahn. Själv så tycker jag inte att de tillhör toppen av elitserien när det gäller det defensiva arbetet. Hoppas att man har fel och att de gör succé ikväll istället.

mike66: Matthiasson har väl aldrig prioriterat defensiven direkt, däremot Gahn tycker jag blivit bättre defensivt, var mer vilsen ibörjan. Men då hade han oxå ett nytt spelsystem att lära sig.

Frella: På nått vis så känns det helt fel att ha Jäger och Hansson i den linen. Kan inte hjälpa att det känns aningens darrigt.

mike66: Jadu, böjd att hålla med, bara därför gör Hansson eller Jäger sitt första mål iår, samtidigt som Hirsch nollar och Mackan spräcker 18 vallen för 3e året i rad =)

Frella: Kimmo står iaf.. KOM IGEN NU TIMRÅ!

Frella: Haha, hoppas på det. Det gör ju inget om man släpper in 5 heller bara man gör 6. Nu nedsläpp....Forrrssa Timrå.

« · 384069