1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582265 inlägg · 6215 ämnen

Inför Timrå-Brynäs

« · 419971 Till forumet


Sv: Inför Timrå-Brynäs
NuMo: Äh, det jag menar är att jag tror inte att något lag har en "fanatisk" publik emot sig i gavlerinken. en av de tystaste och tråkigaste hallar jag har varit i, men det kanske bara är när de möter timrå???
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Åke the Myth:
Åka ditt paj ass passa jag skvallrar för moderatorn, då tar han dig i örat,,igen ;-)
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Kalle K: Det skiter jag i! Vi är på väg mot KS.
Hur sen Modo o BIF spelar, spelar ingen roll!

Fatta allvaret, bondtölp!
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Rink rat: då är vi två om det.

Jag har två olika sätt o tänka:
Antingen menar han att Modo ha emot sig att de inte har sin fantastiska(?) publik med sig.
Eller så har dom en fantastisk(?) brynäspublik emot sig?

Låt oss höra :D
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Rink rat: Att Modo har en fanatisk publik emot sig på bortaplan låter väl ganska logiskt?
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Kalle K: Hmm? Jag ändrar mig igen. Nu blev ju plötsligt Modo underdog, vilket passar som handen i handsken. Pressen släpper och man kommer att kunna spela ut för fullt mot ett Brynäs som redan nu måste börja kriga för varje poäng för att inte hamna i bottenstriden. Modo vinner nog under de förutsättningarna matchen komfortabelt. Modo får bli favoriter trots allt.
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
NuMo: "-men med tanke på att de har bortaplan och en fanatisk publik emot sig så går favvoskapet åtterigen över på Brynäs."

Spelar inte modo borta mot brynäs? En fanatisk publik emot sig??? Jag får inte ihop den biten.
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
NuMo:
Ja att komma ner i grytan med kokande BIF fans är inte lätt för något lag..

huva....
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Forward: Jag börjar hålla med faktiskt. MOdo har fullt av världsstjärnor som är revanschsugna och som alla håller som favvoriter. Pressen är enorm, de pallar inte trycket. Sammantaget gör det att vågskålen har tippat över till Brynäs favvör och får nu finna sig i att bära favoritskapet. Frågan är om man klarar av den pressen. Om inte, ja då går automatiskt favvoritskapet och pressen över till modo igen, men med tanke på att de har bortaplan och en fanatisk publik emot sig så går favvoskapet åtterigen över på Brynäs.
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Forward: japp men vinner brynäs så tror jag inte att det blir utklassning inte heller att det blir lite mål. Brynäs behöver nog göra ett par mål. Hade kunna fått gått gratis på BIF-Modo men det är inte så viktigt för mig. MEn klart Modos tuffa grabbar har flyttat hem till pappa modo.

Jag tror på 3-2 seger för Brynäs, ska iväg och lägga in mer, tror dock att modo kan få till det om de får till spelet
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
Fanzin:

Jag tror faktiskt att Brynäs vinner. Micke Lind avgör! Fatta vilken press Modo har. Det kan bli så att spelarna överdriver det mesta för att de känner kraven. Modo skulle faktiskt behövt Wernblom nu.
Kommentera

Sv: Inför Timrå-Brynäs
lötabo: det hoppas jag verkligen:) Brynäs då? det visar sig ikväll...match mot Pappersmakarna modo. Vad tror ni om Brynäs o modos premiär som också går i C+ ikväll?

På svenska spel har jag själv 3-2, blir fler resultat!
Kommentera

Inför Timrå-Brynäs
Brynäs kommer att få lida över TIKs bottennapp mot lulä. Med Kipper i mål och bottennappet i tankarna så skulle inte jag vilja vara i brynäskostymen.
Kommentera

« · 419971