Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
El Maco: Exactemon.
I övrigt känns det som plattmatchläge. Lex 2012/13. Hoppas jag har fel.
Epost:
Jag umgås en del med AJK:are och de är i varje fall mäkta upprörda över att han har fått chansen ordentligt. Han slutade ändå på +5 i AJK ifjol, vilket var bäst i hela laget.
jå1:
Aha, ja det låter ju logiskt. Själv får man hålla till godo med Malmö - Karlskrona i Viasat. Men det hade ju kunnat vara sämre. Som att ens favoritlag i Fotboll hade torskat i kval tre gånger på de fyra senaste åren. DÅ hade det varit riktigt jävligt... Faaan!
Redigerad kommentar
Ganska rolig intervju med Robin Persson. Reflekterade över denna fråga:
Har du valt vem du ska sova med när ni åker på bortamatch?
– Ja och jag sover med Jonathan Carlson, som jag även umgås med på fritiden.
Kan bli lite trångt i sängen bara på vissa hotell men en del har ju dubbelsäng.
mikenomad: Ääääh han är bara här för att äta upp sig lite ;-). Och rent historiskt har han väl isåfall kommit till rätt ställe;
"– Jag tappade tio kilo, säger Klavins, som fått sparsamt med speltid i tre SHL-matcher"
Redigerad kommentar
Klavins om sig själv i ST idag: En tvåvägsforward som gillar att hålla i pucken i hörnen."
Precis det man ville höra....eller nåt.
Och dagens match visas på Play för oss som inte kan vara på plats.
Det ska för övrigt bli mycket intressant att se vad Klavins kan bistå med. Storväxta forwards är något vi inte varit bortskämda med, framförallt inte i årets trupp. Kan inte tänka mig att det kommer vara en nackdel i PP, t.ex.
mikenomad:
"Historiskt positiva erfarenheter av finska målvakter"
2 stycken i klubbens historia. En stabil i Markus Korhonen och en flopp i vår gamla flopp Antti Jokela.
Det är väl inte vad jag skulle kalla för "Historiskt positiva erfarenheter av finska målvakter" direkt.
mikenomad:
Lätt val även för mig , det är ju en returmatch i Fotbollen
Edit På det papper jag fick hemskickat står det DIF på fredag , men här ( på HS ) står det lördag om du kollar i avdelningen spelprogram till vänster
Redigerad kommentar