Medlemsförmåner ¤ Medlemskort ¤ Rabatterbjudanden i souvenirshopen ¤ Rabatt på Intersport i Sundsvall City ¤ Magazinet ¤ Fler överraskande förmåner löpande under säsongen.
I övrigt så är det ju Timrå IK som de stöder och det borde ju kännas bra om pengarna stannar hos dem.
Jag går jävligt sällan på matcher för det är ett helvete att ta sig till arenan. Mitt jävla körkort är dessutom indraget på grund av ett antal fyllehistorier. Men jag följer och bryr mig om Timrå IK i den mån jag kan. Vad får man tillbaka? Ingenting. Betalade medlemskap för två månader sedan och har inte fått ett piss i retur. Det är ganska för jävligt. En förening som inte bryr sig om sina medlemmar ger jag inte så mycket för...
Nja, inte där tror jag. Minns bara inte var man la dessa genomskinliga glasbitar. Tråkig dag denna förresten. Ingen intressant match att kolla på. Ligger och lyssnar på Saada Bonaire, en grym tysk sizeduo från tidigt 80-tal. Så jävla bra den skivan...
Du, jag har alltid varit här. Men mina inlägg har drunknat i alla andras. Om jag söker plågan? Kanske är det lite så, men helst av allt vill man ju sola sig i glansen tillsammans med sina favoritlag. Minns festen efter ES-avancemanget med TIK 2000. Snodde hem flera stenar från kristallkulorna på Oscar's. Var fan är de nu?
Jag gillar att kasta sten i glashus. När ska man annars göra det? Saker måste ju krascha och gå sönder för att det ska vara någon mening. Och fy fan vilken skön vändning vi svarade för i går... Två poäng - satan vilken skön nattsömn man fick! : )
DJ Hemp: Tja...tyckte nog kanske att det var lite sten i glashusvarnlng på ditt gallauppkast över de som fallit ifrån härinne sedan degraderingen. Men ok då...jag ger dig en poäng för slutklämmen av ditt inlägg. ;)
Festade hårt och blev omhändertagen av kukpolisen efter SM-guldet 2013. Vaknade upp i en värdelös cell i Sollentuna. Missade därmed bussen hem, men ännu värre var att jag missade guldfesten. Det var en av mina värsta missar genom åren...
Känns för övrigt jävligt piss att åka iväg på en eventuell bandyfinal efter 2-6 mot äckel-SAIK nu senast. Lika värdelöst är det att ungarna drar när man dyker upp på utvecklingssamtalen. Mina förhållanden blir inte särskilt långa heller och jag har inga riktiga kompisar längre. Ja, då har jag öppnat mig på HS så att det räcker och blir över...
Syftar du på mig bland annat nu? Antar det eftersom jag har varit på så jävla få matcher i flera år nu. Men jag tycker faktiskt att det är skitjobbigt att pallra sig iväg till Sörberge. Har i nuläget inget giltigt körkort och tycker att det tar en jävla tid i anspråk med bussarna. Men jag går inte på färre matcher nu än vad jag gjorde i elitserien... : )
Man är mäkta imponerad av kidsens vändning. Timrå IK är en åkattraktion som utklassar de flesta berg&dalbanor i detta land. Håll grytan kokande. Off-topic: Såg ni att Punksvall dominerade på stjärnorna på slottet :-)
DJ Hemp: Ja...ungefär lika uselt (nä förresten, så JÄVLA uselt är det ändå inte) som de ynkliga stackare som har alla möjligheter i världen att pallra sig ut till arenan och stötta grabbarna live men som inte "orkar" eftersom man kan se det på TV....
Ja, jag vet. Men jag råkar även vara fast vid Hammarby Bandy och där blev det äntligen ett par guld. Här har jag nu slutligen insett att nästan alla skribenter är sjukt mycket medgångare och att de inte vill vara med nu längre när det inte känns fullt så riktigt glassigt. Vilket satans dåligt virke dessa nollor var av då, ska sägas. Fy fan vad jävla uselt...
Timrå Icon: Ja det tycker jag verklischen vi ska ha om vi lyckas finna balanschen i spelet. Vi ska vara Topp sju där vi hör hemma efter 52 matcher. Sen gör vi Örebro och petar ner AIK o HVBLÅÅ ifrån SHL i kvalrysserien.
Fick för övrigt ångest av bandyn i går. Dyngstryk för Bajen. Hade ju tänkt åka ner till SM-finalen igen, men det blir ju värdelöst om det ser ut så där... Skit!
Gud vad det spydes galla här o på fasebok vid 0-3! Jag höll modet uppe o stången o vips hade vi fixat 2 skånepågar(Hallickar) hem i bussen! Blir så ruskigt bitter på människor som ger upp i förtid! Tack för den starka vändningen ikväll. Jag tar segergarre och skumpen nu. Vi går vidare mot playboyoffen o Kvallunken i vår. Jag ger ALDRIG upp förrens dä ä över. Lall On Lall On..
Hoppas att tentapluggandet gick lika bra som matchen! Min dag var väl "så där" i övrigt. Utförde vad man borde göra, men inget mer. Så det var TIK som svarade för det där lilla extra... : )
En positiv sak som verkar hända nu i närområdet till ishallen är planerna på att bygga om det gamla värdshuset till hotell. Det öppnar ju upp möjligheter för bortalag och bortasupportrar. Även för Timråsupportrar. Gångavstånd till ... | Läs mer
Medlemsförmåner
¤ Medlemskort
¤ Rabatterbjudanden i souvenirshopen
¤ Rabatt på Intersport i Sundsvall City
¤ Magazinet
¤ Fler överraskande förmåner löpande under säsongen.
I övrigt så är det ju Timrå IK som de stöder och det borde ju kännas bra om pengarna stannar hos dem.