Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
stoff: Vem fan i h-e har sagt nåt om att det inte spelar någon roll ifall Rask spelt eller inte? Inte jag i vartfall.
Dessutom hade jag rätt att Sverige skulle ta silver och Finland brons. Enda felet var att jag trodde USA skulle ta guldet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
DJ Hemp: Instämmer i detsamma. Jag är inte den som är långsur. Vi har stått en bit ifrån varandra ett tag. Men det finns orsaker till det. Jag är beredd attt dra ett streck och gå vidare. För du vet vad min inställning till dig egentligen är, relativt god. Ibland blir det fel och även jag kan spåra ur ;)
Gött att vi krossade grötbögsasen från Ängelholm!!!
FORZA TIMRÅ!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Härlig seger, och riktigt bra sändning från S24, länge sen jag köpte en match, men idag gjorde man rätt som beställde :-D
Nu rullar vi på i ruset och tar play-off platsen från Ouögle...
Det här k a n gå. Jag tror vi rycker PO-biljetten ur näven på Ouöglä. Kollat deras program och sätter en slant på att de max tar tre pinnar till, och att vi då antingen tar dem på målskillnad eller t o m går om poängmässigt.
Jinxat och klart - skjut määä!111 11!!!! 1
Den här matchen är en 6-poängsmatch eftersom Rögle är iblandad i play-off-striden. Och Mora som är en poäng före oss går som tåget och leder nu stort mot Karlskrona. Jag tror att om vi inte vinner denna match så har nog i praktiken tåget gått för en play-off-plats.