Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Redigerad kommentar
El Maco:Känns väl så där,ska kommunen snåla på Timrå.
Kommunen har ännu inte delgivit Timrå IK information om den nya lösningen, men Lindstrand ska kontakta klubbdirektören Lars Nolander och menar att klubben "inte har något val än att nappa på förslaget".
Aftonbladet går in och är nyhetsledande med en strimma förhandlingshopp. Intressant att både Svedberg och kommunen kör på via media. Hoppas de snackar med varandra i realtid också ibland. Och att någon berättar för Nollan då och då vad de bestämmer.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/timra/article20201716.ab
Redigerad kommentar
By the way, insamlingen uppe i 223 000 nu. Snart en kvarts miljon insamlade av gräsrotsupporters till vårt Timrå IK. Nästan 120 tkr har kommit in sedan krislarmet. Kämpa Timrå! Om alla 3000+ på matchen ikväll tar fram mobilen och laddar in en hundring var i periodpausen hostar det till rejält...
157620:
McDragans. Ja, varför inte? Och så säljer vi McDragans-burgare i kioskerna.
Redigerad kommentar
SMÅLAND:
Ditt förslag till arenans namn för tankarna till Salo och "Lidas" gamla sportbar Bars and Stars i Västerås. Det var på den tiden jag bodde där, men sedan gick det inte så bra längre och baren lades ner.
Eskortflickor - kanske det!
"There´s no business like show business."
Redigerad kommentar
hubbenorlen:
Vem är då rätt person att avgöra saken om inte jag? : )
Nej, jag tänker knappast försvara den där onanisten längre. Det var mest att jag råkade skriva "harmlöst" första gången och sedan kände att jag borde hålla mig till min linje, walk the line.
Diddeli:
Jag försökte hitta lite info nu, men vet dessvärre inte hur man gör. Däremot fann jag denna intressanta text på hemsidan:
"Välkomna till Timrå IK's säsong 2014/15 - den hetaste säsongen någonsin!"
Diddeli:
Ja, det stämmer, men jag tror mig veta att jag dessvärre inte har tillgång till den kanalen numera. Trist att man har så få möjligheter att se laget, men det är bara att bita i det sura äpplet och inse att man inte har råd med allt (jag lever lik förbannat över tillgångarna i nuläget - Lyxfällan nästa!?)
El Maco:
Aha, inte mer än så. Jag har inte heller några negativa erfarenheter av Gerhardsson. Minns att hade två kompisar i TIK08 som tack vare detta alltid var med på matcherna i Sthlms-trakten. De var också trevliga. Sedan bytte de lag till SSK när Gerhardsson hamnade där. Det tyckte jag var trist, men man fattar ju att deras TIK-sympatier nästan uteslutande handlade om deras kompis.
Redigerad kommentar
Herminator:
Bra jobbat med vaskeriet! Då startar jag en ny matchtråd kvällen till ära. Har noterat att vår match är den enda i serien som spelas i dag.
hubbenorlen:
Men vad jag förstod så var det ingen som kom till skada. Det är dock inget man själv skulle ägna sig åt. Jag föredrar att dra eventuella "trallor" i avskildhet.
Jockz:
Verkligen? Det ryktades väl även om att han drygade sig en del.
Modano:
Spelade "Gerhard" någonsin med oss i Elitserien? Har för mig att han blev fockad efter avancemanget 2000. Legend? Tja, i och för sig. Till dessa kan väl även räknas en sådan som "Jocke" Nilsson, som inte heller han spelade i ES.
Akut-7:an kan vara ett trevligt ställe. Men helst då när man levererar rentvätt och dylikt till avdelningen. Annars kan det förhålla sig så att när man vill ut och gå blir man kvartvingad och när man börjar att trivas blir man utskriven. Se där, en intressant paradox.
Edit: Gerhardsson spelade väl förvisso i ES, fast för AIK och SSK.
Redigerad kommentar