palleparling: Har man ett lagbygge där inga kan tackla och spela fysiskt så kommer det att gå åt helvete i kvalet ner till avgrunden. Behövs ett tränarbyte innan dess också men Nubben är nog så jävla dum så han tror att de här menlösa laget klarar det. Man kan inte begära att Dahlen o Elias ska bära detta skit lag i ett kval
Mats Näslund är en legend i mina ögon. Min mormor och morfar var bekant med hans föräldrar. Jag var där och fika när jag var en lite pojkspoling! Jag vet när han skrev sin autograf på ett Canadienskort... Då var jag stolt :-)
oldboy: När det gäller tema ishockey kopplat till legend, då finns det väl bara Timrå och Njurunda som kan knytas till det högtidliga begreppet i sundsvallsområdet?
Sputnik: Man blir glad av att läsa Kimmo-Nubben kommentarer och även om det inte finns så mycket som pekar på att något sådant skulle ske idag så är det ju bra med positiv publicitet i media.
Knylan: Spelar nog ingen roll vilka som får förtroendet i PP. Den spelformen är mest för att fördriva två min och inte släppa in mål bakåt. Hoppas på underverk från EP i den formen till nästa säsong istället.
Cobbel: De ska ha kritik också, vi lusade av dem nyligen i Domustrappan av precis den där anledningen. Slö bevakning under säsongen, de har liksom ett SHL-lag att bevaka vilket det sannerligen inte är många lokaltidningar som har. Det ... | Läs mer