1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613974 inlägg · 6214 ämnen
« · 1597171 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hade gärna suttit här hela kvällen men nu ska jag på O'Learys och hinka bira

mikenomad: Så är det

DJ Hemp: Jag kan ju hålla med dig men där tycker nog många annorlunda. Tror nog att spel i högstaligan samt åtminstone tillstymmelse till värvningsrykten som k u n d e innehålla någon form av substans triggade många att skriva betydligt mer än som läget är nu. Bakgård utan direkt ljusa framtidsutsikter och en rykteskyrkogård där ryktesaborterna ligger begravda six feet under...

Hahl Bundy:

Jag är inte så säker på det, men om det stämmer: Varför är aktiviteten så otroligt mycket lägre nu än då? Själv tycker jag inte att Timrå IK är mindre intressant nu än för, säg ett, två eller tre år sedan.

Hahl Bundy: Så är det.

DJ Hemp: De flesta är väl kvar... men frekvensen av inlägg har minskat rejält av olika anledningar. Tittar in gör nog alla men kommenterar? Not so much.

erathoo, Berglund:

Det är bra det. Men som jag minns det skrevs det i praktiken dygnet runt här när vi spelade i Elitserien/SHL. Lite samma sak är det ju med läktarbesättningen också...

erathoo: Samma här, brukar kolla in en gång om dan här max om det uppehåll

DJ Hemp: ja e kvar....men skriver inte så mycket när det inte är match...

jå1: Det var 200 pers fler i hemmamatchen senast mot Brage...

Vi måste vara de absolut värsta medgångssupportrarna i hela landet. I princip alla har försvunnit härifrån sedan uttåget ur Elitserien. I princip alla... Å andra sidan all cred till de som hänger kvar!

Smokey: Tydligt det

jål: En obehaglig trend i regionen?

3100 pers på Norrporten ikväll, kvalar de inte uppåt?!

Sv: Infomöte/hemvändarträff

mikenomad:

Ok, jag fattar. Inte alltför smaklöst, enligt mitt tycke. : )

TikAlltid o Hemp: Äh...det var kopplat till x-tikare och psykiskt mående o dyl. Under bältet defintivt men sånt som poppar upp i min ibland lätt överkreativa hjärna.

TikAlltid:

Men huga. Han kanske är på annat håll? Jaji, håll ut! : )

Redigerad kommentar

DJ Hemp:  inte ens i PM har man fått det ;) sicken liten retsticka :)

Redigerad kommentar

mikenomad:

Släpp besinningen och sjung ut smaklösheterna! : )

mikenomad: PM:a mig ;) jag gillar smaklösa saker :)

hubbenorlen: Bara därför gjorde han fem ass i kväll.  :)

Öh, det var visst förra matchen. Men ändå!

Redigerad kommentar

Per HApps: Förvånande låg poängskörd Linkan lyckats mäkta med. Han toppar ju inte ens den interna poängligan.
Jag förstår ärligt talat inte varför han fortsätter spela. Det kan inte vara för att han tycker det är så förbannat roligt, för då skulle han snitta fem poäng per match på den där nivån. Det lutar snarare åt att han inte vet vad han ska göra, om han inte spelar hockey.

DJ Hemp: Och precis där höll jag på att skriva nåt smaklöst men besinnade mig...

Per HApps:

Haninge Ankare. Jaji, långsökt namn...

På tal om hemvändare så tänkte jag spana in Linkan och Jonte i Haninge Anchors i kväll i sin bortamatch mot Nynäs Hockey :)

mikenomad:

Aha. Giffaren och globetrottern Thorsell... Ja, men då får man ju hoppas att de brända barnen lirar vidare då!

Berglund:

Alltid lika trevligt att agera folkbildare. : )

DJ Hemp: Nu hade man ju grym 80-talspeppning med både lokal och mer utvidgat fokus innan hemma hos 80-talsgurun och Sundsvallsfantasten Thorsell d.ä. Det tillsammans med (o)försvarligt intag av diverse berusningsmedel (i flytande form) gör att mina intryck förvisso är aningen dimmiga men samtidigt lyriska. Jag tycker det var kanon! Överraskande vitalt och jag tror helt ärligt att Sverige behöver Brända barn.

DJ Hemp: Aha, har alltid trott det hade nått med 2a världskriget att göra. Man lever och lär :)

Berglund:

Som jag trodde. Härifrån har de förresten tagit sitt namn:

DJ Hemp: Brända  hehe

mikenomad:

Hur var Brända Barn?

Kongo: Bra idé! 50 pers borde absolut inte vara någon omöjlighet!

Återkom lite senare hur många intresseanmälningar du fått.

Timrå Icon: haha, precis. Sen är jag och min telefon inte alltid där plattan är.

Finns det nåt bättre än att sitta med en... helst två flaskor fickljummen Explorer...iklädd nätbrynja o bajsbrunrandiga Y-front kalsipper o lyssna på när Kristina Lugn läser alfabetet om o om o om igen?
The Timrå way is da shit. Give me more.....*raaaaaaaaaaaap* of that!

El Maco: Men nu kom jag just på att det inte gav ett skit till klubben.
Så glöm vad jag sa

El Maco: Då flyttar man företagskortet till paddan och surfar med den som en 3G-hub
Så gör jag. Funkar kanon
Har man inget 3G i paddan gör man tvärtom

lincoln: 1000 är nog mycket? Jag har jobbabbonemang i vanliga luren men har en platta utan Simkort som jag behöver något till.

El Maco: ja, jag ska nog föreslå det! Det finns inga kostnader förknippade med att starta det, och därmed egentligen bara fördelar...

Men det skulle vara bra att förankra i supporterleden så att det kan få en bra start och ge pengar redan denna säsong.

Vi hae gjort white label uppsättningar 3 ggr i höst, och detta kan vara uppe och flyga på åtta veckor!

Kan man få ihop 1000 TIK are för detta tro?

mikenomad: Fuck it I say!

Timrå Icon: hejörnjäveln kandraåthelveete.

Skål

Timrå Icon: Lumberjacks är redan paxat i Västernorrlands hockey.

Kongo: Jädrigt bra idé!
Gärna en välkomstdrink och whiskeyprovning med Box (framtida sponsor om det faller inom det godkända?) eller något liknande.
Sedan tror jag på att ladda det hela med lite mystik och inte släppa för mycket fakta.
Det gäller att upprätta ett intresse

orion: Nä det är coolare på engelska om det ska vara ett varumärke.
Typ Lumberjacks med Monty Pythons sång....
Men då måste vi kapa ned tallarna och det är ju ingen höjdare.....

Redigerad kommentar

Timrå Icon: fast på svenska tycker jag. Timrå IK-dubbeltallarna!

orion: Correct! Vad har en örn med oss att göra??
Vi ska ha tallarna och heta Timrå Two Pines!

Blir otroligt trött när jag ser örnjäveln i jumbotronen, hade vi inte släppt den? Är fylla en bullskalle?

El Maco: Alla är egentligen Timråfans.
Vi är Timråfans allihopa!!!

« · 1597171 · »