1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606529 inlägg · 6214 ämnen
« · 1758734 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Ja två målsprutare har gjort mål ikväll!
Det ser synnerligen bra ut inför kommande säsong 😊

EXPLORERSMÅLAND: Nu blev Modano glad

Emil Berglund strutar hårt 👍🎉🍻🍸🍷🍺🎂

EArk: Men nu är vi utspelade igen 😵

EXPLORERSMÅLAND: 1-1 Fint skott från blå av Mattias Nilsson

Jåkkinen: Ja..
Jag håll me dig.
Men löven ser mer rappa på rören.
Hoppas på mer glöd i andra! 😣

EXPLORERSMÅLAND: Sista 2 minuterna var ju okej iaf..

Bli vän me puck för fan!!! 😵👎

Men seega Timråben!!

palleparling: o nu spelar tydligen Christian Bull i Timrå oxå..

Hahah det absolut första Cmore sa när dom startade Timrås säsong var att Jens Lööke är här på lån från Brynäs. Fattar ej att dom aldrig är pålästa. Ja det är bara träningsmatch, men Löökes övergång hit är ganska stor.

Gorkyman: Nielsen är nog inte på landslagsuppdrag:) Däremot E.Pettersson och Stene är borta pga det.

El Maco: Är det Trafikverkets ansvar att ändra skyltningen på E4, då får väl E On gratisreklam ett tag till...😎

palleparling: Ska väl på landslags
uppdrag. Vet dock inte om det är orsaken nu

Jonathan Nielsen spelar inte idag, vad har hänt där då? Nån som vet?

sargad: Frågan nedan är ställd till allmänheten och inte direkt till Röken

Smokey: Hur funkar saker och ting? Är det bättre att sätta in stålar på ett konto eller vaska biljett?
Gör en hundring samma verkan för föreningen oavsett alternativ?
(Då jag inte är insatt i beskattning av idrottsklubbar.)

Smokey: vaskat

Såg att matchen visas på CMore Hockey. Kul.

Kongo: Ska nog också vaska en entré! Bra där.

För den som inte kan vara på plats ikväll: Swisha gärna valfri entrépeng till 1233515277 (numret finns även i artiken). Själv la jag nu en entré för vuxen.

GurraG: 4-2

Vad tror ni, vinner vi ikväll?

EXPLORERSMÅLAND: Skulle haft numret under bannern här uppe så vi kan lämna drick när de sköter sig på isen ;)

Kongo: Tackar som tusan. Sessen är räddad 😁

EXPLORERSMÅLAND: Swish-numret finns i artikeln. Det är bara att swisha en slant när andan faller på.

Har klubben något swish konto som man kan pröjsa laxar till under sessen? 😊👍🎉😎🍸

Smokey: Avdelning psykbryt av Michael Schumacher i SSK när han Fult slashade en Västerviksspelare i gårdagens träningsmatch. Jag var på plats men missade händelsen. Schumacher själv försvarar sig att han tappade balansen och "råkade svinga" pga av det. Skitsnack säger jag då efter att tittat på reprisen ett antal gånger. Visst man ser att han tappar balansen men sättet han svingar klubban på går inte att bortförklara. Schumacher hade precis innan fått en tackling och fick ett psykbryt helt enkelt. Han skall dessutom varit på en annan spelare i Västervik och crosscheckat i ansiktet.

JobbaPuck: Sitter under min nakna glödlampa och synar en faxad utskrift på årets matchställ.

Börjar från kragen. Halssnörning?

Ser decimeterlånga snören som hänger ner på bröstet och försöker hitta det kreativa bakom lösningen i dagen hockey 2016...

Vad är tanken?

Ska dessa snören knytas i en fin rosett under hakan? Vad händer om någon elak jävla modoit river upp rosetten? Kommer domaren då att att blåsa av spelet och be spelaren rätta till knuten? Precis som man bryter när målvakten behöver rätta till alla jävla remmar? Kan dessutom bli rätt underhållande om knytning ska ske med knubbiga hockeyhandskar... Eller låter domarna dessa snören fladdra som bångstyriga tömmar på skenade hästar?

Är dessa snören ett djävulens smarta attribut från en demontränare som hittat det ultimata spelsystemstörande ingreppet i modern tid? Hur styrs det? Hur lång tid tar det innan någon konkurrent hittar andra djävulska planer för hur dessa helvetes snören kan stoppa eller trassla till till tillvaron för våra iskrigare?

Eller har jag missat något i årets upplaga av seriesystem? Är det så att Lena PH instiftat ett modepris till bästa kostymering? Det vinner vi inte ändå!

Stirrar vidare på det färglagda faxet.

En stilla undran... De små blå strecken mellan blått och vitt. Ska dessa symbolisera typ Selångersån, Merlobäcken eller något annat urvattnat vattendrag?

Bergeforsen skulle vara kränkt om detta är tanken.

Annars är jag mycket nöjd med huvudsponsorens lilla text "KAPELL" på bröstplåten.

Andligheten är hundraprocentig! Giv oss frid. Vinn!

JobbaPuck: Jag menade E B det var han jag höll koll på I Östersund

sargad: Nej Boyce var ass för två säsonger sedan. Ifjol var det Strömberg, Berglund och Bohman som var assisterande

Kongo: Hade varit snyggare om det stått i en båge. Sen kunde texten och ST-blaffan bytt plats. Tycker den hamnar för långt ner. Detsamma gäller revären på armarna. Annars är det inget större fel. Älskar halssnörningen. Har efterlyst det länge.

lungan: Javisst, en brio😉
Då får Boyce foka helt på egna prestationen på isen. Visst var han och Oskar J assar till köng H i fjol?

luffaren: Berglund går inte in på fyra kedjor. Sen om du menar lill-Garpen så måste du ha sett nåt ingen annan såg, men självklart ska han få chansen att visa upp sig tryout-tiden ut. Vem vet, det kanske finns nåt där.

Kapten blir Molinder
Ass kap Lauritzen och Strömberg (eller Sanny Lindtröm jr, som jag kallar han)

Bra trio, tycker jag.

Kongo: Ja nä, om Timrå ens någonsin bett om det och blivit nekad vet jag inte :)

El Maco: Det på byxorna brukar väl alltid tryckas sent?

Kapten Nosring: Texten TIMRÅ i den klassiska stilen är för övrigt klockrent.

Kapten Nosring: Att kommunen inte skulle låta TIK ha klubbmärket på bröstet låter fullständigt osannolikt.

Puckat: många outnyttjade reklamplatser. Inte sålt eller inte tryckt?

OlliJanne: De har avtal om att det ska stå TIMRÅ på tröjorna med kommunen, om jag inte minssförstått det Nolander sagt till mig. Sedan hur orubbligt det är vet jag ej. Båda parter skulle ju tjäna på ett genuinare och vackrare varumärke med tallarna på tröjan tycker jag..

Hur ser det ut på baksidan och vart kmr namnet vara, hoppas det även fått till detta snyggt så att det inte ser ut som för något år sedan, då det såg väldigt påklistrat ut.

Kapten Nosring: Har kommunen lagt in ett veto att de inte får ha dubbel tallen på bröstet?

Puckat: helheten såg klart bättre ut! fint att de tar in blå detaljer, synd bara att kommunen envisas med att inte låta dem ha klubbmärket på bröstet

Molinder blir kapten

Modano: Såg du matcherna i Östersund? För då måste du även ha sett spelaren som jobbar i varje byte med kropp och hjärta.

En gammal Timråbo till gymnasiet kanske? ;) www.eliteprospects.com/player.php?player=300743

Modano: Självklart, men det är helt jävla idiotiskt att döma ut en spelare efter ett par försäsongsmatcher.

Puckat: Är inte det själva vitsen med ett lagfoto?

« · 1758734 · »