Pucken: Gillar både rollen Zäta har men ännu mer nivån för hans engagemang för Timrå IK. Inget jag alls hade förväntat mig. Det blåser överraskande positiva vindar kring klubben.
Stridhsyxa: Läste att SVT fick ljudhaveri och att Det tystnade för Loob och Härenstam. Jag tror nog hela Svenska folket gladdes över den stunden när Lundqvist fick ratta sändningen. 😅
Nisse på Mon or: Som sagt, mina reflektioner, inte Nubbens ord. Fick bara känslan när tränarfrågan kom på tal att det inte blir Karlunden.
Fick också uppfattningen att Nubben vill hedra kontrakten men om spelaren själv inte anser att den får den rollen som den förtjänar så kan dom komma överens om att bryta det.
Stridhsyxa: Känns som slöseri med skattepengar att det här går på SVT. Föredrar TV4-sändningarna trots reklamen. SVT är verkligen B-laget i jämförelse med TV4 i just hockey.
Stridhsyxa: Jag rekommenderar samtliga som har möjlighet att se matchen på Eurosport att i stället se den där. Tommy Åström och Håkan Södergren är klasser bättre. Härenstam borde lämnat in presslegget för länge sen.
Annars är ju Tallnäs ALDRIG fel!