1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607294 inlägg · 6214 ämnen
3004249 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
JanneH:

Bra iaf att vi verkar spara in på tränarstaben till nästa säsong. 3 personer räcker gott. Har varit lite väl många i båset i år. Förhoppningsvis finns då lite mer pengar över att lägga på spelartruppen.

Villervalla: "Ja det är så mycket skitsnack utan referenser här så man blir helt mörkrädd, egna gissningar som skruvas upp av andra som kommenterar."

Flashback ain't got nothing on us baby.

Ta med handväskan ner till Nubbens spelkiosk och ta en kaffe så fixar han jobb som matrialförvaltare nr 7 alternativt assisterande tränare nr 9

Tom Topp:
Ja, Svensson blir nog kanske kvar ett år till som extraback eller backup vid skador. Han kanske kan nå bättre form om han får vara skadefri och träna en hel sommar. Rutin saknar han ju inte.

Zäta75: och med dom här unga killarna så tror jag att Svensson kommer tillföra mycket. Även om han bara skulle platsa som sjunde åttonde back. Hans lugn och rutin tror jag kommer vara ovärderlig.

Peltomaa:

Det söps och kn*llades rätt mycket förr i tiden ja. Det gör det nog fortfarande iofs. En finne är inte en finne utan att dricka vodka och koskenkorva i bastun, det är sen gammalt.

Tom Topp:

Barkemo kan nog bli bra. Bra med en back med energi som gärna tar skott! Det har vi saknat. Skjut mer har jag och många andra skrikit många ggr de senaste åren.

Blir mycket spännande att följa nyheterna kring truppen nu. Denna sillyn är den mest innehållsrika och spännande på länge. Kom nyheter om Madsen igår och jag räknar med att det kommer att rulla in nyheter i stort sett varje vecka nu.

Rico01: Hahaha! Ja du, själv så tror jag och hoppas att dom kommer ta ytterligare steg. Framförallt Barkemo och Sundin, men självklart också Freij! Forsmark tyckte jag höjde sig i dom sista matcherna, men han från Södertälje har jag noll koll på.

Niikeliito: skickar länk till facebook

Tom Topp: Hur lång tid tror vi att det tar innan klagosången börjar här att vi har för ung och för orutinerad backsida och att alla backar fått kontrakt för att de är kompis med kungen, nubben eller statsministern....?

Nästa säsong så kommer Timrå troligtvis ha fem backar med en maxålder på 22 år! Det kommer bli spännande att se hur dom utvecklas!

Villervalla: Fast den här gången var det ju inte skitsnack ifrån min sida och jag hänvisade till vart ni kunde hitta informationen också :)

Lomond: för er som kan er gif-historia finns ju redan en ramsa vi kan låna sedan mats barkemos dagar :-)

"oh, ah barkemo säg oh ah barkemo *klapp klapp"

Niikeliito: Han sa väl nåt i stil med att det var skitdåligt i första perioden och man blev lite uppläxad i pausen.

Verkar vara en skön lirare denne 21-åring.👍
Känns som ett riktigt spännande nyförvärv. Gjorde väl en bit över 20 poäng i grundserien. Så intressant och förhoppningsvis utvecklingsbar och inte alltför dyr.

jk: Jag som inte såg matchen & pausintervjun. Vad sa Barkemo?

Lomond: Har tyvärr inte kvar det, men vill minnas att i ett matchprogram från början av '00-talet fick Timo Peltomaa frågan "Vad tänker du på när jag säger midsommar?" Han svarade: "Tre dagars koma."

3004249 · »