Hörrni ungdomar...jag är icke särskilt frikyrklig, men nu tycker jag att Jäger-snacket börjar anta otrevliga proportioner. Snubben är ingen Lidas, men det är inte hans fel att han tas ut i spel.
Bragd-Birger: Nä men man undra vad han själv känner, man vet ju sina egna begränsningar. Och har man varit inne på så många baklänges mål måste man ju fundera över sitt spel. Men mannen går ju bort sig gång på gång. Lär han sig inte av sina misstag.
Halo Gordie: Lyssnar du på webbradion? Om inte så var dom noga med att intyga att det var TIK´s backar som sovit middag vid de bägge första målen. Han fick godkänt av dom åtminstone..
Halo Gordie: Uppenbarligen lyssnar inte alla på webradion här. De två första målen var på frilägen, trean hörde jag inte vad det var. Felet ligger nog inte hos Hirschen, snarare hos djävulen...
svenne73: Corey må ha gjort sitt jobb, det är det minsta jag förväntar mig. Men någon motivering till varför han över huvud taget kom till Timrå ser jag inte.
DreamTeam: Inte lyssnade jag på webradion... Förhastade slutsatser bara, har alltid tyckt det varit den sämsta värvningen någonsin och inte blir det bättre av att han släppte in 4 mål. Oavsett om backarna inte hängde med....
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!