1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604201 inlägg · 6212 ämnen

Koivunen:vi överaskar mot färjestad

Koivunen:vi överaskar mot färjestad
Ja, så sa en mycket glad och positiv Toni Koivunen till dagbladet igår (läs idag) det borgar för en överaskning i Löfbergs Lila Arena..

Sv: Koivunen:vi överaskar mot färjestad
tjobba: vi har ju överraskat mot FBK tidigare säsonger o med det här laget är ju chanserna inte mindre precis...... FBK-TIK 3-4

BlackBay: Nu är jag sur ! ( c :
I morrse tippade jag 3-4 Senare kommer Micke66 med samma
och nu kommer du !!! Det kan bara betyda en sak !!

DET BLIR 3-4 i MORGON !!!!!!

Vem vågar sattsa på det ?

Nja, lugn nu. Visst, vi spelade lysande senast och leder serien men FBK är alltid FBK. Jag tror Timrå kommer att stå upp bra men det blir tyvärr förlust, 5-2 till FBK.

Helg Ernest: jag har sagt 5-3 till FBK...

Helg Ernest:
Har för mej att just 3-4 var ett återkommande resultat på bortais mot FBK första säsongen i ES....

Jimmy:
5-2 till FBK lät väl lite väl negativt.... TIK har ju trots allt spelat jämna matcher mot dom på bortais både första o andra säsongen

Helg Ernest:
Jaja tjöta, du har nog ändå varit in och tjyvkikat på TIK031´s hemsida där jag alltid lägger in mitt tips bara timmarna efter senaste match. Alltså så la jag in mitt tips kl 22.00 igår (tisdag) och kan därmed ej anses vara skyldig till denna tipsstöld;)

Länktips som följer..

mike66: Tror faktiskt du vann denna rond..... hoppas bara dina profecior slår in

Jimmy: Nja ! Min kvinnliga intuition säger mig att det blir 3-4
Samma som sa mig att det skulle bli 4-1 i går.
Hittils har det aldrig svikit mig. Tex i fjol, de fem första matcherna
skådade jag exakt rätt, för just kännslan sa så. Sen vart de tomt
och det gick åt h..e för det mesta också.
Var in på Centrumkiosken i fjol, där stod Jocke Nilsson .
Så vi började snacka Hockey. När jag skulle gå frågar han,
Va blir det i kväll då ? Jag funderar en stun kännslan innfannsig och jag kläckte ur mig 5-4 till timrå.
Kommer ej håg vilka dom mötte ( Kan ha varit Dif) Mitten av sista ledde motståndarna med 4-1 tror jag .
Vi vann då då med 5-4 30 sek kvar när dom slog in Vinstpucken precis som jag sa . Slår aldrig fel

Helg Ernest: Det va väl Leksands matchen i kvalserien

Slask: Ja, det kanske det var kommer inte ihåg så bra vid min ålder ( c : Men det kan stämma.

Helg Ernest: Om det du säger stämmer så verkar du ju kunna det här med tippning. Jag slänger in en 20 på Unibet på 3-4 till oddset 50ggr.
Bäst för dig att det verkligen blir 3-4 nu också ;)

Helg Ernest: sätter nog minst en tjuga jag med...... har du fel så stämmer vi dej....... åtminstonde på tjugan....

BlackBay: No Garaties !!!!! ( c :

BlackBay: Som sakt inga garantier ! Någon gång ska man väll missa också. Men Gluypto, Eyz59 och JD Kan intyga tippningen om gårdagens match.

Fegisar, själv slänger jag in en hundring. Går inte att misslyckas denna gång.

Helg Ernest: stämmer säkert utmärkt...... tror dock jag faktiskt tänker spela det resultatet...... hoppas det slår in..... tror inte seger imorrn är nån stor omöjlighet..

mike66: pöjken med guldbyxorna!!!!!!

« · 121675