Den gångna kvällens o nattens inlägg från en viss person är bland det mest trångsynta o sjukaste inlägg jag hört någonsin, o då har jag varit med länge. Tydligen kan man få hjärnsläpp o vräka ut sig det mest befängda kommentarer om Sanny o Timrå. Att sen 99,9% av de övriga försöker med all förnuft o sans försöka lugna verderbörande att inte säga nåt som han senare kommer att få ångra, verkar inte ge resultat.
Det har tagit sjukligt konstiga proportioner, jag hoppas verkligen jag slipper höra nånting liknande igen! Saknar all verkligetsförankring!
Hoppas Westfält har det bästa i sig framför sig nu, verkar förövrigt vara en vettig och lösningsorienterad herre som snabbt rättar till något när han märker att han gjort ett katastrofalt misstag.
"Marcus Westfält lämnar MoDo för spel i Färjestad. Detta utan att ha spelat en enda match för klubben."
Tydligen kan man få hjärnsläpp o vräka ut sig det mest befängda kommentarer om Sanny o Timrå.
Att sen 99,9% av de övriga försöker med all förnuft o sans försöka lugna verderbörande att inte säga nåt som han senare kommer att få ångra, verkar inte ge resultat.
Det har tagit sjukligt konstiga proportioner, jag hoppas verkligen jag slipper höra nånting liknande igen!
Saknar all verkligetsförankring!
Kom igen Sanny o Timrå!