Synct: Pääjärvi är väl bäst i boxplay och när han tror att det mer eller mindre är kört, då går han rakt på mål själv istället för att söka något uselt pass hem.
Varför åker inte idioten Heikke till båset direkt när han tappar klubban är ju när det också nä istället står dåren kvar i egen zon som en liten p13 spelare
X-Län: Helt ärligt så hjälper inte Strömbergs rumpviftande särskilt mycket vid 0-1. Skymmer mest JJ extra. Strömberg har gjort riktigt bra matcher stundtals, men då har han varit villig att ta skott i facet för laget.
Synct: Jag tar mig an matchen med samma mindset. Det kommer märkas direkt om spelarna vill tro på det eller om man bara viker ner sig. Det skulle göra mig riktigt besviken. Våga Tro!1!!
Bragd-Birger: Men alltså, mycket gnäll och tyckande här. Ja, vi har inget topplag ikväll. Vad beror det på? Många verkar skylla på sportchefen, styrelsen, arenans placering, parkeringen, JVM, skador mm. Kanske det, men alla kan även gå till sig själv. Är man medlem? Går man på matcher? Köper man souvenirer? Övertygar man grannar att gå på match? Blir less på vår losermentalitet ibland
Smörgåsen : Men snälla, hur är det med läsförståelsen. Han skriver ju att han respekterar vad DU och andra tycker, sen skriver du ett helt obegripligt inlägg och nu får ingen yppa sina åsikter om detta??
Torskar vi med mindre än 3 mål idag kommer jag att hjula tre varv runt huset. Helvete, vilken blek uppställning. Inte SHL-klass på den. Behållningen blir väl att se hur Lundmark ser ut. Vore ju mysigt om han tagit något kliv framåt iaf.
EXPLORERSMÅLAND: Japp fruktansvärda tacklingar och slagsmål varje period utan HANDVÄSKA med nävar och Explorer till Publiken när de spolar isen KÄMPA TUFFT HÅRT IKVÄLL SEGRA
Vi märkte jättetydligt igår att Westfält försvann mer eller mindre i sin centerposition. Vi kommer få ut mer av honom på kanten. Vad hade Levinsson igår? En kontrollerad ingång och två passningar på blad? Tappade puck hela tiden. ... | Läs mer