1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604812 inlägg · 6213 ämnen
2937877 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Smörgåsen : Inte sett han. Men känns ju intressant ut med tanke på statistiken. Och Nubben uttalade ju att det kunde bli aktuellt med nån J20 spelare under JVM.

Men tycker det är konstigt att ingen J20 spelare fått vara med lite på A-lags träningen. Nu är det förvisso en tid kvar dit men nog kan man väl testa lite J20 spelare här snart.

Får väl se om Nubben kan plocka fram nåt ess i rockärmen här under JVM. Det vore ju inte fel...😁

SKRIDSKOSKENAN: Edwin Annerstedt bör vara aktuell att få känna på A-lagspel när Genborg och Eriksson drar på JVM. Ser intressant ut, rightare dessutom. Nån som har sett honom live?

The great one: inte som i saab arena, skandinavium eller hovet där de alltid placerar mickarna rakt under klacken… tänkte också på hur otroligt de fånga stämningen i sändningen kontra hu de va på plats

TimråBoBo: går det inte att köpa en vanlig ståplats och sedan välja att gå till Timrås klack? Här i Gävle hade det fungerat. Man bara går åt andra hållet för att ta sig förbi avspärrningen.

Cobbel: dom kommer behöva ha en bred trupp med chlmatcher. Sen ska man inte underskatta den sentimentala känslan, han va bokstavligen guld för dom i fjol.
Värt ett försök tycker jag

X-Län: Om Luleå får tillbaka Lilja och dom skickar en spelare eller nåt i retur ?

Såg matchen i repris nyss. Måste säga att stämningen som var igår i arenan var bäst denna säsong. Men av det märktes inget på TV4. Ljudupptagningen är ju bedrövlig från sändningen.

Hej, jag är 12 år och bor i Stockholm och jag vill verkligen gå på matchen mot Djurgården i början av December. Min brorsa fick bara en biljett till borta stå, och jag skulle gärna ville gå med honom. Har någon en borta stå biljett över? Jag skulle bli jätteglad om jag fick köpa den!😄🙏

2937877 · »