1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607700 inlägg · 6213 ämnen
2974401 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN:
Ja klarar man inte ens det så förtjänar man nog ändå på något sätt kval kan jag tycka..

Karlsson74: 8 av dessa 15 är på hemma plan. av de 8 hemma matcherna möter vi malmö två ggr , lhc, dif o hv. alltså 5 mot "behagligt motstånd". även om vi torskar majoritet borta matcher så möter vi även där leksand o öreplast .

de är en ny form av uselhet om vi inte skulle lyckas med 3-4 vinster mot bara dessa 7 matcher ja tar upp. o då ska vi alltså torska alla andra som ja inte räknat upp (tex brynäs hemma o plastsjö hemma sista matchen).

Karlsson74: Suck. Det var en replik på en i tråden som tror att vi snart passeras av HV. Jag trodde inte det skulle behöva skrivas att mitt inlägg var ett försök till "tröstande" worst case-scenario. Men nu kom det i alla fall. Jag tror på långt mer än så.

Pucken: Timrå fick en ny Brons sponsor idag.

Maktankan: 3-4 segrar på 15 matcher?
Så jäkla dåliga är vi inte så att vi inte klarar det.

Söderöver: Ja bortaspelet hittills har ju gett för få poäng,klar förbättringspotential finns! Kan dock gärna ta några hemmavinster nu närmast,kul med Timråmatch på fyran imorgon för övrigt,händer ju inte alltför ofta!

Villervalla: Vi behöver tre-fyra segrar om vi talar om att slippa kval, dvs runt 60 poäng. Det gör vi.

Va fan fisk Nubbsen om i Jerusalem igår???
Angel???😳😳😳
Uppladdat:

500x0-screenshot20260123080715google.jpg

Stridhsyxa: det blir iaf betydelsefulla omgångar på slutet av SHL.

Vi sitter mitt i ett jävla getingbo och måste hålla disciplinen i insatserna på högsta nivå för att haka på kampen i slutet.

Bortaspelet är ett jävla gnissel som dom måste smörja upp!

En ”bivinst” i det är ju att det framförallt handlar om inställning och förberedelse. Kan man hitta nycklar till att komma upp i fysik och kamp så hittar man samtidigt nycklar för att kunna ändra matchbilder med…

Hur var live sändningen från Timrå?

Villervalla: det kan svänga fort fortfarande. Som tur är så brukar inte lag 13 och lag 8 byta plats rakt av, utan om vi sitter i skiten med 51p så talar sannolikheten för att lag 45poäng och lag 48poäng också satt sig i en ännu djupare skit.

Men man ska ha respekt för avslutningen, helt klart. Ropa hej redan och sen göra en örebro/oskarshamn med förluster. Då checkar man nog ut mentalt om det blir verklighet.

2974401 · »