1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582742 inlägg · 6215 ämnen

Kvartsfinal 2009

« · 1143736 · » Till forumet


Sv: Kvartsfinal 2009
Tack världens sjukaste domargäng för den. Varför sitter nr 3 utvisad?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
va faan håller Johan Andersson på med!!!!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Va fan håller de på med??????????? detta är ju komiskt, fullständig parodi och de gör mål på det!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
MB: Bogg åkte nyss på en hakning i ögongloben iaf. fast nu tar dom fel gubbe så.. ah skit samma
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Kuben avslöjar sig. Han säg inte ett skit av situationen men tar en utvisning ändå. Starkt jobbat!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
detta kommer ALDRIG att gå.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
fy fan va onödigt... det där kan döda oss
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Jaha, då var det dags igen. Jävla parodi...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Är Pyrret bänkad...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Svarat pengar går aldrig över en check. Det finns många andra sätt som t.ex. att få döma viktiga matcher. Imponerande i Tv-nyhetrna idag: HV räknade med att slutspelet skulle ge en vinst på 10 milj.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Lemmy: Tur för er att hv skuter som fullgubbar
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Nu får det vara nog, vad är det här.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Så jävla dåligt, vi i alla fall Arto med oss
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Lemmy: Jaha, det är den nivän nu hel5t plötsligt. Hela slutspelet har det varit flygande byten men inte just där tydligen. Pinsamt inkonsekvent.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
MEN HERREGUD DOMARKÅREN!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Älska Arto..begrav Virus!!!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
MB: Man räknas väl inte som att man är i spel om man håller i sargen ?????
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Domarna vill bli av med oss, helt enkelt. Så jävla ruttet...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Patetiskt!!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Thumbs up på detta, är så jävla less på divor.....
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Haha, om Huss stod och skrek om polacker så ska han ha medalj. Mest troligt så röck dom ner något från sittplatsrävarna som var irriterade. Såg ut som så på reaktionerna.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: De kan hålla sig till bärhinken.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Sen finns det något som benämns ironi också.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
MB: Slutspelet 08/09 kommer att bli känt för alla jävla tabbar. Införs inte fyrdomarsystemet till nästa säsong så ska jag krypa med arslet bart till Ö-vik och skita på entrémattan utanför Swedbank när jag väl har krälat mig dit.

Med tanke på att de redan verkar ha lämnat mentalt så tycker väl jag att det är lika bra att Lello och Pyrret tar sitt pick och pack och lämnar fysiskt redan ikväll.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Nåt emot polacker ?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Kom igen nu, nu behövs det ett stort hjärta och ett jävla hårt jobb. Upp och sätt press på deras darriga backar. Sonnen avgör
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
En mer rumsren version av mitt tidigare inlägg, könsord göra sig icke besvär.

Ambroo: Kuben ska hålla sig till det han är bäst på, visa fallos.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Amen to that. Radikalt åt nåt håll ska det vara.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Dessutom kör de på våran målvakt igen utan åtgärd, verkar vara order från högre instans nu. Som arbetsmarknaden ser ut idag så dansar man nog efter pipan som föder en, hehe.

Oh just ja, allt jämnar ut sig och man ska fan aldrig klaga på domarn då är man osportslig och gnällkärring. Rätta in dig i ledet soldat.

Dock tror jag på mycket timråutvisnningar om vi kvitterar.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: just nu skiter jag i vem som avgör bara nån gör det och han bär en röd tröja.

Jag hoppas "lilla barsebäck" Oscar Sundh
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: Stäng av dom på livstid. Eller Huss. Hänger på åt vilket håll media vinklar det. Men stängas av på livstid ska det.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Så nu har vi här inne sjunkit så lågt att vi tror kuben fått en check på 20 000 kr av hv ??? Hur skulle de va om vi gav ut kritik till dom som verkligen förtjänar de istället ??? TEX på underpresterande spelare i vårt eget lag, nej Axelsson kommer avgöra för Timrå !
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
MB: Kag håller med om att det dåligt att inte se detta, men jag tycker att kuben gör en ganska bra match såhär långt, men jag hoppas att detta i tredje så han får visa att han duger.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA, HEJA HEJA HEJA TIMRÅ !!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
nixXz: Nu är det antingen 20 minuter kvar av säsongen. Eller minst 4 timmar och 20 minuter. Antingen går man in och chansar och ger gärnet sista tjugo nu och iaf försöker. Eller så fortsätter vi spela defensivt och hoppas på ett kontringsmål. Jag håller på det förstnämnda.


Giv oss frid, VINN!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Men Kuben och deras coach kommer att gå igenom matchen så ser de säkert inget fel i den utv på Sonne, det är ju fan horribelt att på denna nivå inte se detta.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Ja vad har hänt med lehtonen?
Kändes som vi hade en bra chans. Men nu är det nog kört.
Fan också!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: bra att du skrev det inlägget, så slapp jag göra det.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: Om man vill att den här kvarten ska leva och föras oss vidare till en semi, så måste det smälla på kropp mer och reta upp HV spelarna så de tar mer utvisningar.

Nu är bara framåt som räknas.

Åk nu för helvete.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Vad var det för jävla slipshuliganer där ovanför Timrås bänk?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Är så jävla trött på vårat jävla PP, fullständigt katastrof, och så jävla förbannad på Lehtonen, en sk stjärnback som går bort sig så ända in i helvete...........
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte: pengar styr så är det bara
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Okej att hissen inte går ända upp på kuben men håller med MB vart är Lello & Pyrret tex ??? man ser ingenting av dom och dom ska ju ha NHL kontrakt dessa herrar, nu får de vara slut på att åka runt i skuggan !!!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Kuben kan mycket väl ha avgjort i o m det där domslutet, fy fan... jag kräks!

Vi är på väg att ta över totalt, T O T A L T, men istället för ett regelrätt 5 mot 3 så åker Sonnenberg ut(!) och det blir lika läge och sedemera ett 4 mot 3 för de som de sedan rider på och får en spelvändning på oss pga trycket de bygger upp kring just den utvisningen, helvetes jävlar!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009

Tvåtallar: Ja det var faktiskt jävligt dåligt, men jag tror bara det var svårt för domarna att se situationen då dom stog brevid målet!

Men sån är hockeyn

Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Tvåtallar: HV har mer pengar än oss. Kuben och Vinnerborg skrattar hela vägen till banken.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
åh vad deppigt!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Lehtonen är helt under isen, stod och sov i mittzon, VAD I HELVETE HÅLLER DE SK STJÄRNORNA PÅ MED.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: Nu är det kört
Det går inte att vinna mot fem man + domaren
Vad är det frågan om vid Sonenbergs utvisning Vi skulle haft fem mot tre.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Ja, det var jävligt dåligt av "Kuben"! Vi borde haft ett 5 mot 3 läge där. Kunde inte längre sitta ner efter detta. Och så åker vi på 1-0 i slutsekunderna, vilket till slut kunde ha varit värre. Trots att vi egentligen var det bättre laget i perioden... .:(
Kommentera

« · 1143736 · »