steveroper: Per Svensson har gjort en bättre match än tidigare matcher på slutet. Men 2 indianare och missad markering framför mål nu när ddt blev 2-1 till Växjö gör att han inte blir godkänd
Blir förvånad och besviken om Svensson är kvar i Timrå IK nästa säsong.
Zäta75: Vet nog inget lag jag skulle sätta mindre tillit till i en match som i stort sett inte gäller nåt för dem än clöbben. Karaktär och det laget är väl knappast kompatibelt
Hur I helvete kan senil Tommy fortsätta med div1 spelare i samma Levinsson Lilja Päjjärvi klart bästa är 4e med sin tyngd storlek övriga ser ut som skolpojkar förutom Dahlen bäva för nästa säsong redan nu
Joslan00: Ja Samuelsson sa detta inför match att ledande spelare varit påverkade och nervösa.
Undra hur pass dåligt psyke spelarna i Timrå egentligen har. Fick ju höra på tv:n att spelarna varit negativt påverkade över oron att får spela negativt kval. Så de radar upp 6 raka förluster istället för att se till och vinna en tidigt istället.
Jag anade något sådant att Lander mfl varit påverkade, det såg man tydligt på isen
Nästa år bör man nog jobba mer med en sportpsykolog som jag sagt länge. Eller byta psykolog om man nu har någon.
En bättre tränare kan ju göra sitt också för att stödja spelarna
Zäta75: Den där matchen mot Hv stör jag mig på fortfarande. Hv var totalt värdelösa och vi borde vunnit men var ineffektiva och helt menlösa. 3 poäng där och vi hade haft ett bra läge nu.
Undra hur pass dåligt psyke spelarna i Timrå egentligen har. Fick ju höra på tv:n att spelarna varit negativt påverkade över oron att får spela negativt kval. Så de radar upp 6 raka förluster istället för att se till och vinna en tidigt istället.
Zäta75: även med vilja och intensitet har vi ju haft förbannat svårt att göra mål så inget är självklart, däremot hade vi ju en del flyt i början av säsongen också kanske jämnar ut sig helt enkelt,vi är nog ungefär där vi förtjänar denna säsong!
Zåsse klubban: Hade vi spelat med den här viljan och intensiteten i skridskoåkningen hade vi varit klara för slutspel för längesen. Synd att vi inte gjorde det utan vaskade 5 matcher irad nu på slutet bl.a.
Nu kan det vara förgäves eftersom Örebro leder mot Linköping
Jadu: du kan inte skylla målet på Hardegård, våra forwards är yra höns i de bytet. Ligger alltför långt ner i banan, vågar eller litar inte på varandra därav för liten box å motståndarbackarna får väldigt mycket tid att sikta.
Det var det här med kravställan. Förlora sista 7 matcherna och sumpa en närmast bergsäker play in-plats men ändå är det inget fiasko enligt Nubben. Det är fan inte en inställning som är ok på elitnivå. Där har vi själva essensen till att vi är den lilla bonnaklubben vi är