9 av dem 10onde senaste matcherna har Linköping vunnit mot oss, ett skrämmande facit nu på förhand, men förra matchen spelade vi ut dem fullständigt 42-17 i skott till vår fördel men ändå lyckades Linköping vinna med 1-2, idag ska spöket krossas ❤️🤍
Karlsson74: Frölunda är såklart stora favoriter. Men det lag som vi har haft svårast för den här säsongen tycker jag är Saik. Även när vi slog dom så var vi stundtals utspelade!
Tom Topp: Ja absolut .Slipper vi skador på nyckelspelare och så så tror jag inte att ett play in och avancemang därifrån inte skulle vara helt omöjligt.. om vi har lite tur och att vi får ett bra motstånd och hemmafördel dvs . Vi kanske kan göra en Rögle och gå långt. .men Frölunda i en bäst av 7 ... Nja .🙂
Hello! Är det nån som drömmer om att återuppleva DDR? Misströsta ej! Jag kan varmt rekommendera ett besök till Örnsköldsvik eller Gävle, ni kommer inte att bli besvikna!
solbacken: det är väl Timrå som tar in pucken i zonen igen, då hävs offsiden. Tror att den tar på en skridsko från Timrå. Typiskt megatur att den dyker in i zonen igen.
Hej Har tittat på avsnitt från matchen mot Frölunda. När fhc gör sitt andra mål så slår en timråspelare ut pucken ur zon, men den tar på någon och åker in i zonen igen, där finns en fhc spelare som tar pucken och det blir mål. Var det inte offside????????