1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605441 inlägg · 6213 ämnen
2988431 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
doubleT: Jag tycker Nubben kändes ovanligt possitiv och med framtidstro. Bra där, hoppas att det håller i sig o att Z blir kvar i rollen länge.

Stridhsyxa: Läste att SVT fick ljudhaveri och att Det tystnade för Loob och Härenstam. Jag tror nog hela Svenska folket gladdes över den stunden när Lundqvist fick ratta sändningen. 😅

Själv körde jag Eurosport!

Hur många "och hela den biten" drog Nubben i senaste Domustrappan tro? Måste ju lätt ha varit över 25.

Puckat: Fan vad gött!

Hoppas det håller nu då!
Få spelare som man unnar framgång hårdare än Fille!

Smits i Lettland imponerar. Förvånad att han bara spelat i Jukurit i finska ligan. Bara 18 år dessutom.

Skön seger för Tre Kronor

Filip Hållander tillbaka på is i Pittsburgh efter sin blodpropp!

Rip Kirby: håller med. Klart mycket bättre!

Nisse på Mon or: Som sagt, mina reflektioner, inte Nubbens ord. Fick bara känslan när tränarfrågan kom på tal att det inte blir Karlunden.

Fick också uppfattningen att Nubben vill hedra kontrakten men om spelaren själv inte anser att den får den rollen som den förtjänar så kan dom komma överens om att bryta det.

Stridhsyxa: ibland är föryngring av personalen bra.

Skriv ett mail till SVT och uppmana dem att överväga detta.

Jag hejar på dig i detta!

Stridhsyxa: Känns som slöseri med skattepengar att det här går på SVT. Föredrar TV4-sändningarna trots reklamen. SVT är verkligen B-laget i jämförelse med TV4 i just hockey.

Stridhsyxa: Jag rekommenderar samtliga som har möjlighet att se matchen på Eurosport att i stället se den där. Tommy Åström och Håkan Södergren är klasser bättre. Härenstam borde lämnat in presslegget för länge sen.

Söderöver: själv önskar jag att Loob bara åkte hem och satte sig i soffan, utan att säga ett ord till.

Jag tycker om att människor tar sig tid att engagera sig för Timrå IK.

Jag tycker inte om att folk slåss varken i supporterbussen eller på uppgjorda platser inför eller efter matcher.

Jag önskar av hela mitt jävla väsen att den skiten försvinner.

Det finns ju för fan alla möjliga av tillåtna kampsporter att hålla på med.

Kör bara kör!

2988431 · »