The great one: Kan ju börja med entlediga Samuelsson och Karlunden. Nya spelare kan vi inte få in nu nej. Enda chansen att få in ny energi i truppen är att göra ändringar på tränarsidan. Och att låte Dahlen vila eventuellt. Han tillför inget nu. Tvärtom
Zäta75: Finns ingen anledning att sparka nån eller bänka Dahlén nu. Timrå är inte bättre, men vare sig Örebro eller HV kommer i kapp. Däremot måste stora kvasten gå inför 26/27. En hel del på kontrakt måste bort, annars väntar kval.
Villervalla: något jävla mönster måste dom bryta för det andas inget annat än ångest!
Avsluten är skitmesiga! Letar bara styrningar och returer, det kan man göra ibland med för att bryta lite mönster och tvinga motståndaren att skydda sitt slott men Wedda EP Dahlén, ja kort sagt nästan alla man har förväntningar på lägger jävla massa fösare utan att se om det ens finns en realistisk chans att vi har någon först på retur eller i slottet för att slå in den där jävla myran.
Hardegård och han kollegor på blå bara letar efter första benskydd att lägga handledare på hela tiden…
Det tar så jävla lång tid att besluta sig för vad ska jag göra att det är kört varje gång och sarghörnet eller ur anfalls zon är enda alternativet!
Alldeles jävla knäckt självförtroende. Blev en dyr match mot Luleå.
Zäta75: Jag undrar varför JJ fick stå efter Lule förlusten. Det känns som hela laget spelar mer nervöst med honom i kassen. Juel måste stå resterande matcher om inte skada hindrar honom. Laget tappar allt självförtroende efter en enda förlust. Konstigt !
Hockeydynamit97: Hade spelarna haft ett civilt arbete så hade alla blivit inkallade till chefen för enskilda samtal och fått vetskap om att kommande löneförhandlingar så blir det inget lönepåslag. Stor risk också att dom blir utan jobb p g a arbetsbrist
Personligen ser jag en ersättare som är en härförare som kanske mer är god för 35-45 poäng. Men inte viker en tum i det fysiska spelet och är tung i offensiv zon.
Montén Python: Linköping vann stort ikväll och är bara 5p bakom oss nu. Har lättare spelschema dessutom. Stor risk att de går om oss och att vi slutar i ingenmansland nu. Tragiskt när vi har legat högre i tabellen tidigare i år och det stundtals har sett bra ut
Tror inte på läggmatch som några skriver
Otroligt att publiken inte visar sitt missnöje mer efter detta bedrövliga spel och inställning
Dahlen är väldigt bra när han väl är bra men satan vad dålig han kan vara också. Sämsta spelaren just nu. Eller förresten jag kom på 2 som är sämre, Forsmark och Pääjärvi.
Nä vi behöver nytt blod i båset nästa år! Tack Tommy men hej då. Finns drivet? Så jävla uselt. Vart har Lander tagit vägen. Semester han som drev laget förut. Bänka Dahlén nästa match skaka om lite nu. Ställ krav för fan!
Jokipajka: helt seriöst va är de för fel i denna förening. Är de hemvändarna som styr själv. De kan spela hur kasst som helst utan åtgärd. TIMRÅ IK jaget före laget
Zäta75: Vad tjänar det till att tränaren ska sparkas och spelare ska bänkas osv? Finns ju ingen bättre att sätta in eller pengar att köpa dom för. Vi har det lag vi har, bättre att sänka förväntningarna än att höja kraven.
Baren: Dags att låta Dalle vila från spel nu. Fyfan vad PPn han förstör just nu. Jag fattar ju att det är skadan. Men för både hans och vår skull så måste han ju få vila.
Cobbel: Vi har nuvarande restaurangavtal. Men vi ser över att öka ytorna. Vår förhoppning är att detta sker redan nästa säsong. Målsättningen är just det att folk ska åka till arenan tidigare och käka/dricka.