Wedin alltså borta i tre månader! Faktiskt kortare tid än vad jag trodde. Nu kommer det bli spännande att se hur föreningen löser det här. Skador måste man tyvärr räkna med i den här sporten. Och troligen ingen Emil mot jurgårn, och jag kommer vara på plats! Jaja, stockholmarna kommer vara glada och gemytliga iallafall.
JanneH: funderar på hur det gått historiskt 🙄 Jo det är känslan utan att ha kollat statistik. Fast det är alltid kul om man kan få in en skräll eller högoddsare. Djurgårn lär ju vara någon slags favorit på kupongen hur som helst.. speciellt om både Wedin och EP är borta. Sen är ju hockey alltid hockey. 😂
Karlsson74: Historiskt sätt brukar vi väl dessutom oftast torska på Hovet oavsett om vi möter AIK eller DIF. Du kan nog tyvärr singla 1an på den kupongen :-(
Andersson: hyser inga större förhoppningar. Faktiskt Djurgårn borta är en svår nöt även utan skador trubbighet och hela den biten .. Skulle aldrig våga ha det som en ensam singel 2a på pp kupongen. Täcker upp hela vägen.och hoppas på det bästa
Djurgårn imorn då . Skägget (Backe ) kommenterar , vi har svårt att sätta chanserna , klockan slår å hela den biten . Sen blir det 12 dagar uppehåll . Tjohej
Andersson: skräll vet jag inte... Men med tanke på att han utgick är det väl inte en allt för stor gissning att det kan vara en hjärnskakning.. isåfall borta lite beroende på hur allvarlig om inte över mellandagarna så iaf fram till Kanske längre än så vid allvarligare fall . Att Wedin blir borta resten eller iaf nästan resterande delen av säsong vet vi . lite tungt om man lyckats tappa 50% av sin topp 6.. under en längre tid . Genborg missar upp till 9matcher lite beroende på hur långt man tänkt gå . Har man haft svårt att förvalta förr så blir det nog inte ett dugg lättare nu.
Rip Kirby: Han har ju flyttat hit med frugan. Det är 4 stycken tränare, det inte tommy har kan kompletteras på de 3 andra positionerna. Tommy är och ska vara en ledare, tycker det syns att gruppen lyssnar, tar till sig och känner sig ... | Läs mer