EXPLORERSMÅLAND: jaah komm i hågg! Trevvlikt väder där i surströmming och gatann på tomten med håll i tallarna innan E4 och på porslinet! Mykket bra tomtenn ute vid kaskegatt! Bra grapparna där!
Det där svenska spåret, vad är syftet med det? Vi är för en liten klubb för att hålla på med sådant. Inte undra på om det inte finns en marknad som nubben hävdar om han bara kollar svenskt.
0tto: ok. Ja det är ju lite sånt här som är ett problem om man ska värva svenskt. Och bara ha svenskt i truppen. Man måste förhålla sig till att de alltid har en koppling till andra klubar..ibland en ibland flera. antaglige tvingas man betala överpris för en sån spelare om man verkligen vill ha honom..eller har man tur att de klubbar han har koppling till inte ens i tresserade eller spelar i högstaligan.
Knylan: Barometerns hockeykrönikör skrev idag att han för första gången är tveksam om Tuuralas fortsättning i Kalmar. Men även att han anser Timrås intresse i Tuurala som dementerat. Krönikören anger dock inte var detta i så fall dementerats.
Villervalla: Ja vissa måste ju sköta om vårt samhälle med arbete och de hade varit jävligt kul o träffas men de går fler tåg o det ser ut som de ska bli neråt 24° på torsdag så jag måste avvakta temperaturen om jag åker ner men erbjudandet står kvar tills den dan jag kommer dit!!😎🍺🍺🍺🤣🇱🇸
Cobbel: Pääjärvi spelade 08:26 senast, Hartmann 16:59, Lander 17:14, folk får sluta stirra sig blind på vad laguppställningen säger och kolla vad som faktiskt händer på isen. Han spelar MINST av ALLA spelare på isen, och har gjort så i bra många matcher.