1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606611 inlägg · 6215 ämnen
2998794 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Rip Kirby: Vinst för oss och Leksand är ju drömmen. HV mot Örebro i kvalet vore ju rena drömmen

Maktankan: Nu när Timrå vinner ikväll kan ju Leksasnd gott få vinna så man ställer till det så mycket som möjligt för Örebro tycker jag.

Forza Frölunda!

Andersson: Men hur länge kan Leksands formtopp hålla i sig egentligen?

Nu var Frölunda rätt så beiga mot oss, men vinner förstås ändå den matchen enkelt mycket på grund av vår uselhet och kommer dom inte upp i en högre nivå ikväll är man nog rätt chanslösa mot Leksand som verkligen lyckats toppa formen vid rätt tillfälle.

JanneH: Bästa är om BÅDE vi och Leksand vinner

JanneH: Haha, ja precis...

Sv: Apropå nånting...
bgs: Antar att han inkluderar sig själv bland de äldre spelarna då han är lika gammal som Anton och äldre än Johan.

Montén Python: Det där "Giv oss frid, VINN" det var till Frölunda du sa det va? 😉

Knylan: Giv oss frid, VINN!1!1

Knylan: Ångest = vårkänslor för en timråit.

Marodören: Helvete vad jag hoppas Örebro åker! Ett klassiskt skräplag som aldrig förtjänat sin jävla plats i SHL. Bort bara bort!

Eugen Sandberg: Drömkvalet är ju om det blir Örebro mot HV. Två skitlag mot varandra och man kan bara sitta och le i ångestmatcherna, jag hoppas Leksand klarar sig och vinner om dom hamnar i kvalet. Hoppas vi kan bistå och vinna mot Örebro ikväll.

Knylan: De Lux

Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Ångest.

TD: Ja Frölunda kör över Leksand tror nog ordförande i Frölunda tillhör dom 4 botten och dom vill han ha bort dom kan bantas men Leksand har ruggig form slår alla lag och varför inte Frölunda dom har lätt för dom

Kan Timrå lyckas mobilisera och ta två eller tre poäng ikväll? Som tur är har sonen match samtidigt så jag slipper sitta framför tv:n och våndas. Blir det vinst så kan jag se matchen i efterhand och njuta. Blir det förlust är det bara att hoppas på att resultaten i andra matcher är till Timrås fördel, ett negativt kval orkar inte hjärnan och hjärtat med.

Montén Python: Det återstår att se om han drar..

2998794 · »