Paninaro: Tappar vi 1-2 av våra juniorer så är vi antagligen körda, ja. Då väntar nog kval. Vi har tillräckligt stora utmaningar att få ihop ett slagkraftigt lag utan att viktiga kuggar ska dra till NHL. Det finns andra som borde checka ut sas.
Men det förändrar inte er situation att ni just nu och antagligen 10 år framåt spelar i HA. Kmr vi ner på ett besök så pissar vi ner er som senast. Varmt och skönt då va?
Kulltorp: Tror AHL norpar Genborg. Tro inte jag ogillar Timrå bara för jag håller på MoDo. Vill bara skapa lite stämning. Glad påsk alla hockeyälskare!
Paninaro: Klart det blir tufft med Dahlén och Pettersson borta, de skulle vara svåra tapp för vilken klubb som helst i SHL. Men att de yngre skulle spela huvudrollen är bara i din okunskap/önskedröm. Vi har bl a tre ordinarie JVM-vinnare som rimligen utvecklas. Den enda yngre som sökt sig bort, ryktesvis, är långtifrån ordinarie.
kaofl: Pratar om nivån i serien. HA är sämre än någonsin så det blir jävligt svårt att bedöma något. Kul att han gjorde poäng dock. Men jag väljer nog att vänta tills jag sett han i en riktig serie.
Det var så dåligt som jag trodde iaf. När man inte kollar och bara läst på HS så kan man få det till att nivån är otroligt mycket högre. Så var det inte.
Stakkestad verkar vara nya Klasen om man ser till assistpoäng i dag tex.
Gathlopp: Alla kan ha sämre matcher, bara kolla på vårt kära lag. Bara för det smäller Barkemo in 4-1 distinkt efter snygg skridsko till klubba mottagning i fart.
Följer bara serien som Timrå är i. I dag tänkte jag kika på BIK. Klarade av 11 min. Låt oss aldrig hamna där igen. Fy fan vad värdelös hockey. Omöjligt att värdera Barkemo också för ingen får den press man får i SHL. Han kunde knappt styra ett PP ändå. Försiktigt optimistisk att vi ska förlita oss på honom. Väldigt försiktigt.
Rallarn: Hade gärna sett Boyce på marknadsavdelningen. Där behöver det vårstädas lite. Samma lika på kommunikationssidan. Byt ut två av dessa 4 och sätt några provisionsbaserade säljare.
Det är FÖR dåligt på marknadssidan just nu. Och hur mycket kan det finnas att kommunicera?
Gathlopp: ”#3015069 · Gathlopp · · 2026-04-02 01:44 Charliejfz: Tangnes vände 0-3 till 4-3 i Schweiz med Lander och pizza. Den känslan, som tränare och auktoritet, är det bara han i hela SHL som kan förmedla just nu. Den här serien är avgjord. Grattis Rögle som första lag någonsin i Sverige att vända 0-3 till 4-3.”
Svårt att ta in att Tangnes, som huvudtränare, kan vara 1 seger ifrån att vända 0-3 till 4-3. I två olika länder inom loppet av 4 år. Mäktigaste CVt
Nisse på Mon or: Haha. Läser på Aftonblaskan att FBK inför matchen skall ha kört videosekvenser på jumbotronen med allt de blev bortdömda förra matchen.
Självinsikten där, ett FBK som alltid annars har med sig allt som domslut heter.
Att Berglund inte fick en femma mot oss när vi mötte dom. I ett väldigt viktigt skede av matchen. Men nu tjuter de när samma Berglund åkte på en tjuvsmäll.
Nisse på Mon or: Haha. Läser på Aftonblaskan att FBK inför matchen skall ha kört videosekvenser på jumbotronen med allt de blev bortdömda förra matchen.
Självinsikten där, ett FBK som alltid annars har med sig allt som domslut heter.
Men det förändrar inte er situation att ni just nu och antagligen 10 år framåt spelar i HA. Kmr vi ner på ett besök så pissar vi ner er som senast. Varmt och skönt då va?