Gathlopp: mm… synd att han inte fick peta in fler returer. Han skymmer målvakten riktigt bra, Hållander hade den blicken med. Visste precis när rumpan skulle vara i målvaktens ansikte för att röra till det. Svår som fasen att flytta på där inne på kontoret med.
Genborgs styrkor är ofta väl uppskattade i NHL med så kan han öka på målen på returer så ligger han jävligt bra till alltså.
Han är en härlig karaktär med sin attityd och fysiska spel…
Hoppas planen med spel hos oss nästa säsong fortsätter vara planen och sedan en övergång till NHL.
Smörgåsen : asså den kommentaren var ju bara 100% snack och goodwill till sin polare Tommy. Han flaggade ju redan i höstas att det var pension som gällde, Nubben kastade bara lite cred åt Tommys håll.
Cobbel: Ja det är en jävla otur att vara klapp kass i 52 omg och låta sopan fortsätta spela som en j12 istället för att släppa fram någon framtid från J20. Nä här ska senil Nubben o dito Tommy visa hur man gör rulla på rulla på tills verkligheten kom ikapp fuskbygget. Men fy den som kritisera farbror Backlund Nubben i våran fina familj klubb så ska de få sitta säkert till de skälv vill sluta ingen ska känna press här inte
Montén Python: Ja förfan, håller med dig till 100% han måste bli så sjukt mkt bättre än vad han var säsongen som var. Men jag tycker att många gånger så hade han ju sån jävla otur bara. Öppen kasse, skjuter och målvakten får ut klubban exakt rätt osv..
Jag tycker du är konstruktiv så det är ingen fara!
Oavsett brutna kontrakt eller inte, så måste väl Nubben kräva ett helt annat driv på samtliga i truppen kommande säsong. Annars finns gott om plats på läktaren. Ett helt gäng borde tänka på det. Med 3-4 nya forwards och 2 ut, så blr det fler i "risk"zonen.
Modano: Sällan du är otrevlig bara för att man tycker annorlunda jämfört med dig.
Påstod inte att Nubben var en gud eller superman eller nåt? Om jag gjort det så får du gärna citera den delen. Vad det gäller statistik så förstår jag att det är svårt för dig att luta dig mot sånt då du uppenbarligen är resistent mot det, då det faktiskt är riktig fakta.
Tycker ärligt talat att du ska ta din handväska och hålla käften ett tag.
Öret värvar nog Dickinson som HV ville ha. Är han i form så gör han 30 pinnar så förstår intresset. Att hitta centrar av kvalitet kommer att bli meckigt.
Det är fortsatt oroande att man behåller ledare trots att spelet i så många hänseenden inte var ok…
Framtiden får utvisa om det var Tommys filosofi vi såg eller om det ska fortsätta få vara lite avslaget i spelet.