Vet redan hur denna match slutar, vi tar ledning i 3:e.
Någon spelare som t.ex, Lundin, Rindell, Erixon, Eronen, Didde drar på sig en helt jävla onödig utvisning och sedan så släpper JJ in en puck som en NSK målis hade tagit.
Vargher85: Dahlin behöv nog träff en mental coach innan Play-Out..å resten utav lage mä.. Ett fall framåt i annra halvlek.. MEN GE OSS EFFEKTIVT I TREDJE TACK 🙏🙏🙏
Erre92: Nästa mål lär avgöra. Vi måste ta 3p så kommer att fortsätta pumpa på räkmar jag med. LHC har fått slita mycket defensivt. Drt är små marginaler. Får vi in ett mål eller får ee in ett flytmål? Misstag kan avgöra och målvaktsspelet
Ber till alla hockeygudar som finns att vi tar en 3a. Det vore otroligt rättvist
Kul att vi fortfarande kan spela så här bra anfallsspel, dock väldigt naivt ibland så vi måste göra mål på våra chanser innan de lyckas med en kontring igen.
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer
Någon spelare som t.ex, Lundin, Rindell, Erixon, Eronen, Didde drar på sig en helt jävla onödig utvisning och sedan så släpper JJ in en puck som en NSK målis hade tagit.