Jadu: Tommy ställer ju inte JJ på grund av att han tror att Juel blir slutkörd. Hade han haft det resonemanget så hade väl JJ inte stått så mycket han gjort. Han ställer JJ för att Juel förlorade sist.
Historiken med JJ mot Linköping är inte bra. Om jag vill minnas rätt. Nja. Skeptisk till detta val.
She: Johansson står, jag och Tommy kan hockey.... Nu hoppas jag bara man slänger in Freij i första PP. Han är 10ggr bättre än Hardegård på puckhantering samt skapa ytor åt Dahlen och Pettersson. Låt Harde bomba från blå i andra PP
Knylan: Tycker Johansson ska stå ikväll, varför gå stenhårt på samma målvakt i perioder? vi har två bra målvakter och borde utnyttja detta. Tror Eriksson nätar ikväll, det har han förtjänat
Även om det inte blev någon trepoängare i Jönköping så var vi ändå och retade bortaspöket lite. LHC har Myrenberg skadad och måste gå stenhårt på Ignatjew och bakom honom har puckarna rullat in på senare tid. Svårt att lasta honom dock med tanke på att de har blivit nollade i tre av de fem senaste matcherna.
Förväntar mig att Juel fortsätter i kassen trots torsken senast, sen är det spelledigt för oss fram till nästa lördag.
Historiken med JJ mot Linköping är inte bra. Om jag vill minnas rätt. Nja. Skeptisk till detta val.