Imorrn under matchen mot mif kommer jag göra en ljudupptagning från klacken förutsatt att jag fått tag i den mic jag vill ha. Om jag inte får den ska jag testa med en mindre modell. Så låt så mycket som möjligt imorrn(det ska det alltid göras).
Skarin: får se om det blir någon ljudupptagning imorrn..jagar fortfarande micken...är ute i bredsand nu tror jag men får ej tag i killen som har den. Ja i annat fall kommer jag nog att iaf testa med en vanlig mick för att se om själva grejen funkar. Kommer göra ett antal upptagningar under slutspelet för jag kan tänka mig att det är mest livat då.
hoppas oxå på en seger imorrn...skulle vara behövligt nu för att stärka spelet ytterligare.
Får se hur det blir imorrn, vi körde nån ramsa förra matchen utan trumma. Resultatet blev värdelöst, många är helt beroende av trumman vilket är jävligt synd. Känns som att Skarins medverkan krävs för att klacken ska fungera. Jaja nu får vi se imorrn hur det blir, vi ska iaf sjunga ut den tillresta MIF-klacken som förmodligen kommer upp. JoJo, Tunnan och kompani.
Knylan: har för mig att jag sätt en liten trumma (virvel) i nått fråd. kankse skulle gå att använda den bara för att få igång klacken..eller är jag bara ute och cyklar????
kronblom: Trumman är dessutom väldigt bra för att få folk att hålla någorlunda samma takt, vilket tyvärr verkar lite svårt emellanåt. Blir lite konstigt när alla står och klappar i olika takt...
Knylan: ingen som minns förra säsongen mot modo. Då vi var utan trumma. Modo hade en stor klack. Som hördes bra innan match. Sen fick modo nåra mål i baken och timrå klacken kokade. 4-0 vann vi med.
kronblom: ja de klart trumman är viktig, får väl se hur de går spelar vi bra ska de inte vara nåt problem, men går de dåligt så vete fan. Takten är dock ett stort problem
kronblom: här är laget enligt timraik.nu Truppen mot MIF: Målvakter: Kimmo KAPANEN (Mattias ÖHRLING) Backar: Martin LINDMAN, David HALVARDSSON, Tommi RAJAMÄKI, Daniel CASSELSTÅHL, Sanny LINDSTRÖM, Kalle KOSKINEN, Robert JINDRICH, Mats HANSSON, Pär STYF. Forwards: Patrik WALLENBERG, Christian SÖDERSTRÖM, Robert CARLSSON, Henrik ERIKSSON, Niklas NORDGREN, Valeri KRYKOV, Per HALLIN, Sebastian LAURITZEN, Andreas LUNDIN, Toni KOIVUNEN, Markus MATTHIASSON.
Så låt så mycket som möjligt imorrn(det ska det alltid göras).