1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598761 inlägg · 6213 ämnen

Mats Hansson

Mats Hansson
Jag såg dom två första perioderna och måste säga att Hansson nästan såg hetare ut än i Sundsvall faktist.Även Kimmo blev jag faktist ganska imponerande av.Även Lundin var okej.

Sv: Mats Hansson
Nike89: Du skriver "hetare ut än i Sundsvall". ??? Vad tror du själv om Hanssons inställning till de två HELT olika scenarierna: Sundsvall-Huddinge i Allsvenskan i ett halvdött Gärdehov, kontra HV 71-Timrå, inför nästan 6000 i Kinnarps arena. Han behövde nog ingen som tjatade på honom idag för att kunna vakna till...

Dream Team:Klart att han känner sig mer laddad mot HV än mot Huddinge vilket också märkte igår när han höll på ställa till det räjelt.Men det är ganska patetiskt i en nästan hel grundserie vara loj bara för att man spelar i ett sämre lag.Typ om man är utlånad en Fredagskväll till Kovland behöver man kanske inte ta i för fullt men jag vette fan jag!Han kan bättre en vad han har presterat i dom blå.

Nike89: Jag tyckte inte heller det var kul att spela i korpen jämt...

Dream Team:Inte jag eller men det råkar vara en jävla skillnad på korpen och Allsvenskan där Sundsvalls A-lag spelar.Eller var Hansson utlånad till vårt veteran-lag?=)

Nike89: problemet för sundsvall just nu är nog att ingen känner sig speciellt inspirerade att spela allsvenskan. tror nog att fler skulle offra sig mer om det vore superallsvenskan, vet själv hur det är att motivera sig mot sämre motsånd....

willysson:Det du skriver stämmer faktist.Jag tycker att tex i Onsdags var dom flesta i laget väldigt loja.Tryborn visade dock att han är ute efter ett nytt kontrakt(till sig själv då förstås)

Det är alltid roligare att spela i en serie där de bästa är med, än en serie där alla får vara med.

Det är alltid roligare att spela i en serie där de bästa är med, än en serie där alla får vara med.

willysson:Ja du skulle nog inte platsa i Allsvenskan i alla fall.

Nike89: är heller inte intresserad, men det är f-n frågan om fall man inte platsar...

willysson: ...eller spela i ett lag där ALLA får vara med. Har du skridskor och hjälm får du plats, ungefär...

willysson:Det här snacket är som det i Onsdags eller vad det var.
Jag vill gärna att mina inlägg ska vara kvar men annars är det lugnt.Du skulle inte ens platsa i Alnö-kvartershockeys skriskoskola.

Dream Team:I Timrå supporterklubb eller?Det förklarar ju isf varför ni har förlorat med 13-7 två år i rad.

Nike89: Känns skönt att veta vad jag kan och inte kan, men allsvenskan tja, har jag inget annat för mig så...

Nike89: Nej, i Sundsvalls "A-trupp". Såg i pressen att det var kris (igen). Då lär man nog vara ute med STORA håven och plocka folk från gatan.

Vad supportermatcherna beträffar - ja, jag var med och kämpade för TIK, tog du plats i S-valls lag?

Dream Team:Nej jag är helt enkelt för dålig.Jag menar jag kan inte ens åka bakåt på ett par skridskor även fast jag försökte träna lite lätt men nä!Hockeykväll nu så vi får snackas vid genom telefon sedan...

Dream Team:Säkert man plockar upp dom bästa juniorerna.
Det är nog en jäkla skillnad på allsvenskan och korpen jävla Hådén älskare!

Jimmy:Vad tycker du om Hansson i Onsdags då?

Nike89: Eftersom du lyckas hitta gamla inlägg hela tiden så borde du sett att jag skrev om Hansson och Sundsvall Hcokeys instats här i gbn samma kväll som mathcne spelades.

Ser att Hansson spelar med era J-20 lag idag.Det skulle väl vara bättre om han spelade i Sundsvall tycker jag...Han lär ju inte spela något mer med ert A-lag i alla fall...

« · 205347