Bobbo: Sluta vara medgångssupportrar och stötta laget även i motgång??? Jag förstår inte vad du menar, om vi inte gjorde det så skulle det väl knappast vara ca: 4000 på hemmamatcherna. Jag tycker faktiskt att jag har all rätt att få ge kritik till det lag som jag betalar över 6.500:- till varje säsong. Om inte spelarna kan ge allt när dom spelar så varför ska vi supprotrar heja oss hesa varje gång. I går spelade dom ju tydligen helt enkelt uruselt, varför ska jag då stå och påstå att Timrå är bäst, när dom helt enkelt just nu är sämst. Om Timrå gör sitt bästa så kommer ju alla supportrar också att gör det. En förlust gör ju egentligen inte så mycket om Timrå spelat bra och kämpat tappert. Faktum är att i vissa matcher nu så tror jag nästan att juniorerna gjort det bättre. Hockey är inställning och inställningen är allt!!! Om Timrås inställning alltid varit som mot Luleå hade dom aldrig leget där dom ligger idag. Nä, ge gärnet killar, då ska jag också göra det. Det kan man begära för 6.500:-