Knylan: Erixon är väl två år yngre? Erixon är född 89 och är rätt säker på att moe är född 87. Mor gick i 9an då vi (gick i samma klass som Sebastian) gick i 7an.
Glad att Erixon fick en hyffsad karriär. Han var en av två hockeykillar som va snäll mot en nörd som mig 😂
Karlsson74: ja ja tror inte hans syfte är att öka några intäkter till timrå ik, ja är osäker om han vill minska dom men de är nog ändå det enda troliga mellan dom 2 , om han inte bara vill ha kvälls läsning. sen har han oavsett lyckats få detta att nå media oavsett om kommunen gjort fel o ja kommer ta de säkra före de osäkra o tipsa alla ja känner som röstar i kommun valet att avstå sverigedemokraterna om de har hockeyn kär då ja helt enkelt inte litar på hans intentioner.
politiker som inte lyckas få timrå iks namn i en negativ artikels rubrik är de som får tävla om min röst.
SKRIDSKOSKENAN: jag är nästan 100% säker att hans enda syfte är att se var kommuninvånarnas pengar tar vägen...vad skulle han annars få ut för information av handlingarna? Såvida inte något fuffens står i dokumenten om inget mörkas så finns det absolut inget problem.. Vad har du själv för teorier? eftersom du nu undrar om syftet.🙄
Sen håller jag naturligtvis en med om att utan hockeylaget så är Timrå kommun ingenting utan Timrå IK ..och kanske även tvärt om..
Glad att Erixon fick en hyffsad karriär. Han var en av två hockeykillar som va snäll mot en nörd som mig 😂