Stefan: Jag är sedan Huss var här första gången 95/96 ett stort fan av honom men det känns som om Huss gjort sitt på plan nu... Tror att han kan komma att bli en mkt bra tränare så småningom, han är en vinnare...
Så visst känns Lindholm idag som ett givet val mellan dem... Lindholm skulle nog med sin inställning o ledarskap få igång TIK i år igen...
Verkar som om det är delade meningar angående Lindholm/Huss i Timrålägret.
Jag hade hellre sett Lindholm än Burra i MIF igen tex... anser inte att MIF är i behov av "målskytt" a¨Burakovksy hade hellre sett en lagspelare av rang i Lindholm som kämpar och sliter över hela planen.
Glömmer aldrig hans ansikte efter vändningen mot Färjestad i kvarten för några år sedan...det kallar jag kämpa ansikte
Stefan, Jimmy & alla andra: Visst kan man dela samma passion för hockyn som stjärnspelare men inte hjälper det om inte kroppen, tekniken eller talangen hänger med.
Min morfar har nästan samma passion för hockeyn som Ray B men inte platsar han i TIK för det.
Polly: Tja, han platsade rätt bra för 6 månader sedan... Kom ihåg att det är en strak ledargestalt/lagpappa vi behöver mest, skulle man värva Lindholm så är det inte för hur många mål han gjort på senare år...
Jimmy: Tja det beror på vad man menar med rätt bra. Jag anser att han Inte var en av Timrå's bättre spelare under fjolåret. Ledarskapsmässigt kanske han hade en roll att fylla, men jag tycker Huss var bättre ledare och ishockeyspelare.
Patrick Polly: Bara han är över 50 och är en bra ledare både på och vid sidan av planen annars får det vara. Helst en käpp ska han ha också. Dubbelmedade skridskor går nog också att få fram tror att HH hade ett par såna liggandes.
Nä dom skulle ju Friskan låna...f-n..Ja men broddar går väl det dä med.
Väldigt spännande att se hur intresset för denna fråga är här jämfört med på årsmötet, där var det ingen som opponerade sig och här låter det som tredje världskriget. Om man hade velat så hade man kunnat komma till årsmötet, ... | Läs mer