Precis som utlovat gjorde jag idag en vända norrut till Ö-vik och kollade in Hägglunds-Lappsatan... En fantastiskt cool slutspelshockey-upplevelse med nerv och hög stämning... MoDo dominerade första halvan av matchen totalt och 3-0 kändes närmast i underkant... Allt kändes positivt, möjligen med undantag att jag fick Ö-viks värsta gapkäft i stolen bakom mig... Men det kan man stå ut med! Det är ju ändå slutspel och Ö-vikarna ska ju vara en av landets mest fanatiska hemmapublik!
Följde även rapporttavlan och såg att Boden lyckades - mycket tursamt tydligen - knipa den andra kvalplatsen efter Leksand... Coolt! Givetvis är man nu sugen på en bortaresa till ens forna lumparstad... Björkängshallen! 2 x 60 jävla mil i buss förvisso, men detta syns onekligen lockande!
Barkborren: Till skillnad från dig så litar jag på Nubben. Den här föreningen har mycket att tacka Nubben för. Jag har sett hur han tagit hand om vilsna grabbar och fått dom att trivas i de allra flesta fall. I vart fall har han ... | Läs mer
Följde även rapporttavlan och såg att Boden lyckades - mycket tursamt tydligen - knipa den andra kvalplatsen efter Leksand... Coolt! Givetvis är man nu sugen på en bortaresa till ens forna lumparstad... Björkängshallen! 2 x 60 jävla mil i buss förvisso, men detta syns onekligen lockande!