1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12


Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Har Freddan alltså identifierat att Lindberg varit usel!
Om han lyfter sig också kan det här bli riktigt bra.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Andersson: Ja, visst. Menade just att de börjar växla upp(inte bara denna match utan senaste tiden). Det är stor avlastning för t ex Jonte, Lööke, Sebbe om de tunga rutinerade pjäserna kommer igång och dessutom producerar lite mer än vad jag förväntat mig.


Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Enough: Intressant fokus ändå, med tanke på att vi precis vänt 0-2 till 3-2 i säsongens viktigaste match såhär långt.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Harald luckner
Opartisk..kan du stava till de??
avgå...du e patetisk

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Synct: Holm bördig från Medelpad klart han håller på modo

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Mora fick in en puck snyggar till .... bara 9-2 nu

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
EXPLORERSMÅLAND: måste berömma Timrå..

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Kulltorp: 0-2 blev 3-2....underbart 😊🔥
Och Dahlén fick väl andra asset hoppas jag..
Nu kör vi hårt i tredje..👏👏👏👏

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Härlig kille, jävlar vad han växlat upp!


Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
hartmann intervju
härlig kille👍👍👍

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Synct: Exakt vad jag tänkte. Marsipangrisen i mål har sparkat in två själv. Jag tycker inte han är så dum ändå.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Så j-a välförtjääääänt!!!

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Kulltorp: Wwwwiwiiwiwiwa

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: 2 självmål av bartshcsobshkack, kul.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
modo forum
arga miner



Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
5-3 nu....IN ME TRISSAN NUUUUUU!

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Synct: Haha. Domarlönen måste ha grävt ett djupt hål i Modos budget. All heder åt Madsen och Ohlsson. Guld värda!! Bara 54 får in växeln nu också så.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Utvisning med sig OCH målchans i BP. Vilka jävla guldklimpar dom där två är, Madsen och Ohlsson.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
TD: Det är då INTE Börje som dömer idag.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
TD: c more håller på Modo helt klart domarna sämst

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Jockz: Lückner stog på Timrås sida nu iaf. Alltid nått.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Enough: du vet själv svaret

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Andersson: haha fyfan vad dåligt, PINSAMT!

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Kulltorp: Har vi vetat länge , men de är ju synd när man ska kommentera matcher .....

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
TD: Harald? :-)

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Man vad gör Lander på plan ?
Livsfarligt varenda gång

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Andersson: För er som tydligen inte vet detta redan... Harald håller på Modo och Mora.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
She: benägen hålla med skola om honom till forward

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Woody Jokinen: Haha. Han är lite söt som försöker.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Kvällens enklaste: vilket lag håller Lückner på?

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
NU var de minsann ingen utv enligt Harald

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
vare måål??


Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Kulltorp: varför spela lander inte bara för utvisningen farligt varje gång han är inne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Domarna sämst knepigt att ha en mododonare på isen

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Nu har vi alltså spelat ETT endaste PP på 1,5 match.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Klagar sällan på domarna men kom igen, han hindrar ett mål igenom att haka upp klubban. HELT jävla regelrätt.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Solklart tycker Harald ... oväntat . Träffa han ens klubban ?

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
utvisning?????????????????

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
sargad: Få igång ? Madsen o Hartmann har ju öst in poäng senaste 5 matcherna

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Hart-mannen e KÖNG!
MoDolid målvakten NOT.. =)

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Ohan: Ja det har du rätt i, vem är Zetterberg jämfört med Sture nånting?

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Modo-målisen sparkade pucken i eget mål, han trodde väl att pucken var hans flickvän för en sekund.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Härligt o viktigt att få igång produktion på våra rutinerade gubbar, Madsen o Hartmann.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
roger_sundsvall: Hartman! Vilken matchhjälte!!

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
haaaaatmannn
2-2
🔥🔥🔥

« · 2034030 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer