1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602076 inlägg · 6213 ämnen

NÖJD MED FÖRSVARET SÄGER MOLIN

NÖJD MED FÖRSVARET SÄGER MOLIN
Jo jag tackar jag, har man inga större krav än 4 insläppta på 8 skott så stämmer det ju bra.

Sv: NÖJD MED FÖRSVARET SÄGER MOLIN
VARFÖR SKRIKA I RUBRIKEN? Tror säkert att Molin är jätte, jättenöjd just nu. Säkert.

El Maco; det är inte bara i rubriken jag vill skrika. Efter denna nattsvarta säsong skulle nog hela laget behöva primalskrik

Kapanen ut Freddan in nu 2:a

Freddan ut!! ingen in!

å nöjd med 5 poäng på 8 matcher, trots att det är sämre snitt än vad Peo hade på sin tid

...åh den ljuva gamla Peotiden. Då vann vi matcher minsann.

Det är faktiskt lite skönt med årets säsong, äntligen kan man bli sådär härligt "det var bättre förr"-gnällig igen. Det är vi bäst på.

El Maco: Exact.....;) Tack för senast.

El Maco: ja visst var det "bättre förr", hellre segerar i Allsvenskan än detta förlorade år

Nej, låt oss ramla ur Elitserien och börja om med egna spelare med hjärta i st för plånbok.

Nja, håller inte med. Det är väldig apparat som snurrar runt Timrå och om (OM!) laget klarar kvalserien så finns det mer organisatoriskt att bygga på nu än vad som skulle ha funnits i allsvenskan. Men visst är det oerhört surt med alla förluster.

Dessutom tycker jag att det är töntigt med plånboksantydningar. Ta Ward till exempel. Snacka om att han är kanadensisk hockeylegionär men nog kämpar han. Samma gäller lagkapten (!) Åhlund. Däremot kanske inte kunnandet räcker till hos alla 20-22 åringar.

El Maco; ett ljus i mörkret är faktiskt den organisation Timrå skaffat sig. Jag arbetar med dem ganska mycket och är jag inte det minsta imponerad över laget så är jag det när det gäller det sätt man byggt upp organisationen på - den är faktiskt av Elitseriklass.

« · 39517