Supporter resa till Leksand nu på tisdag den 8/10. Anmäl Er nu.
Tisdagen den 8/10 åker Timrå IK Supporterklubb än en gång söderut för att heja fram våra röd/vita krigare till nya framgångar.
Vi behöver DIN hjälp att fylla några bussar med sjungande och jublande supportrar.
Hur anmäler jag mig?
1) Man går in på Ceris Resor i Timrå och gör sin anmälan och betalning där. 2) Man ringer Maggan 0739-24 89 99 eller Madde 070-376 32 15. Betalning sker då vid påstigning i Timrå eller Sundsvall.
Avresa: Kl. 12.15 Timrå centrum och kl. 12.30 Sundsvalls busstation.
Kostnaden: 180 kr för resan tur och retur. Tillkommer gör priset för entré och mat.
Medlemskap: För att få åka på resan krävs det att du är medlem i Timrå IK Supporterklubb. Om du inte är medlem så löser du medlemskap på bussen.
Info: Vi kommer att göra ett mat stopp på vägen ner till Leksand. Hem kommer vi dock att åka raka vägen.
Anmäl dig nu till resan och umgås med Sveriges trevligaste supportrar.
Tisdagen den 8/10 åker Timrå IK Supporterklubb än en gång söderut för att heja fram våra röd/vita krigare till nya framgångar.
Vi behöver DIN hjälp att fylla några bussar med sjungande och jublande supportrar.
Hur anmäler jag mig?
1) Man går in på Ceris Resor i Timrå och gör sin anmälan och betalning där.
2) Man ringer Maggan 0739-24 89 99 eller Madde 070-376 32 15.
Betalning sker då vid påstigning i Timrå eller Sundsvall.
Avresa: Kl. 12.15 Timrå centrum och kl. 12.30 Sundsvalls busstation.
Kostnaden: 180 kr för resan tur och retur. Tillkommer gör priset för entré och mat.
Medlemskap: För att få åka på resan krävs det att du är medlem i Timrå IK Supporterklubb. Om du inte är medlem så löser du medlemskap på bussen.
Info: Vi kommer att göra ett mat stopp på vägen ner till Leksand. Hem kommer vi dock att åka raka vägen.
Anmäl dig nu till resan och umgås med Sveriges trevligaste supportrar.