mikenomad: Säger som så... namnen på spelarna ska helt klart sitta överst, klart stilrenast o snyggast....
sen trycka dit nån jävla klubblogga nån gång.... skiter i om det är en örn eller en tall bara det är en klubblogga istället för en ful Peab-logga där klubbmärket borde sitta, blir ju så förbannat plåttrigt med all reklam när man till o med har en fet sponsorlogga på magen istället för klubbmärket
Åkerblom i 6e: Det där löser sig den naturliga vägen. Lika sant som att styrelsen ska besluta i arenafrågan (utan medlemsmöte, då styrelsen bör vara så pass kompetent och bör ges ansvarsfrihet i frågan), lika säker är jag att styrelsen hanterar varumärkesfrågan.
Anonymous: eller hur ingen tror att det finns tallar i sundsvall, men däremot röda örnar ojoj dom finns överallt i den där staden, forma hjälmra till röda örnar sätt en örnnäbb på skridskorna !! nu jävlar :)
Är det någon som vet när man kan köpa dom nya match tröjorna? Dom vet att hockeyn börjar om cirka 1½ månad va... det vore ju skoj att ha den nya tröjan tills premiären..
Mangy92: men dom har ju vart det typ sen april så.. det är väl ingen som vill ha dom gamla.. =) jag har en som jag är jävligt stolt över men jag vill för det ha en ny!! den gamla ska arkiveras och ramas in tror jag!!!
Mangy92: När pikkarainen fått sin är det alltså 100% men det är bara 85,43% att dom kommer innan seriestart......Jag har en känsla av att Pikkarainen kommer ha fått sin tröja innan seriestart så då borde även nr2 vara 100......
Blizzard: Va? Asså 2 och 3 är ju förmodligen efter 1 så...
Även om dom kommer ut i Januari så är det ju efter Pikkarainen, men ändå inte före seriestart..............
Pikkarainen får förmodligen sin först... Sedan är det ganska troligt att dom kommer innan seriestart.. och mindre troligt när de bytt tröjor.. Det var mer sannolikhet av påståendena i sig och inte dom emellan.
Tänkte ha 14.57 procent :P
Förövrigt var jag inte så seriös så det kanske kvittar....
Måste bara säga att i år har man verkligen lyckats med matchtröjan och Åke.r.Lunds hjälm var snyggast på länge. Det matchade verkligen det snygga spelet igår.
Det känns som att den här säsongen kommer att bli ett bra Timrå-år ;)
Säger som så... namnen på spelarna ska helt klart sitta överst, klart stilrenast o snyggast....
sen trycka dit nån jävla klubblogga nån gång.... skiter i om det är en örn eller en tall bara det är en klubblogga istället för en ful Peab-logga där klubbmärket borde sitta, blir ju så förbannat plåttrigt med all reklam när man till o med har en fet sponsorlogga på magen istället för klubbmärket