1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602027 inlägg · 6213 ämnen

Och betygen blir.........

Och betygen blir.........
DeRouville 1
Andersson 1
Kapanen 4
--------------------------------
Halvardsson 1
Rajamäki 3
Källarsson 3
Casselståhl 2
Wallin 1
Jindrich 2
Styf 1
----------------------------
Simons 1
Söderström 3
Carlsson 1
Eriksson 2
Hautamaa 3
Hallin 3
Peltomaa 1
Fagemo 3
Zetterberg 3
Åhlund 3
Lind 3
Matthiasson 4

Detta är MITT betyg.

Alla ni som tycker att "Zäta" fått för dåligt betyg, betänk att en världsstjärna bör producera mer !

Sv: Och betygen blir.........
örn öga;
Tycker ändå att du har givit samtliga ett för mycket

Örn-öga: Din lista är ett tydlig bevis på att man ser hockey på olika sätt. Tycker personligen att Casselståhl varit genomgående bäst tillsammans med Jindrich, sedan var du rolig som satte en 4 på Kapanen (2 matcher), men jag antar att det är för den avvikande masken.

INSTÄMMER!!!! En sk stjärna som "Z" borde producera betydligt mer än vad han gjort i TIK-tröjan. Håller även med om det mesta i din betygsättning på resten av laget!

En "världsstjärna" kan inte vinna matcher utan bra medspelare. Titta bara på Michael Jordan. En legend som inte kan vinna matcherna åt sitt lag för att han har för dåliga medspelare. Jag tycker att det är orättvist att säga att en "världsstjärna" bör producera mer. Han producerade f-n så mycket mer i landslaget när han hade bra spelare omkring sig. Däremot var han inte värd mer än just en 3:a för matchen i går.

Kanske det är dags att stuva om i kedjorna lite så att Z får visa vad han verkligen kan? Ett gratistips som nån i Timrå gärna får vidarebefodra till nuvarande coach.

God Jul och allt sånt...
Röd och vit hockeydynamit :-)

TIK036: Grabben Alvin (7 år) virade in sig i TIK-halsduken i morse och gick till skolan med gott mod. Beredd på dumma kommentarer på segerglada små Miffare.

Han sa nånting i stil med att "man kan säga att Timrå är bättre än sista platsen i elitserien, för Zetterberg är bra i andra lag" (alltså landslaget). Klok liten man tycker jag.

« · 36917