1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600150 inlägg · 6212 ämnen

Oroande!

Oroande!
Känns lite oroande att det inte görs mål på chanserna och att inte försvaret kan hålla Linköping borta från målet.

Att förlora med 6-1 tyder på dålig inställning man får inte lägga sig ner och dö.Nu är det 60 minuters "köra över" SSK på Lördag... inte 55 min utan 60 min.

KOM IGEN TIMRÅ!

Sv: Oroande!
Tendensen var väl ungefär likadan förra året? Vi tog poäng mot Djurgården och hade fasligt svårt mot Björklöven t.ex.
Jag tycker truppen ser tunnare ut i år och det är bara hårt arbete som gäller om det ska bli slutspel eller undvikande av kvalspel.
LHC är starka hemma och att förlora där är väl inte så konstigt men om man vinner där så är det som om man får 6 poäng istället för 3.
Ny 6 poängs match på lördag, vinst så drar vi ifrån, förlust då är vi indragen i bottenträsket.
En tröst är att det finns de som har det hårdare, tänk om man var MIF supporter just nu.
MVH / Mr TIK

Hur fan kan man skuta 40 skott och bara lyckas få in ett!! Detta kommer att sluta som för Luleå.

Ja fy f-n! Snacka om problem....

TIK I HJÄRTAT

Jo men visst..
skjuter gör man i hockey...
men annars så kan du börja med att gå på matchen på lördag
och hjälpa TIMRÅ som supporter att vinna matchen...

Visst! Det är inte bra och 6-1 är inte heller bra men det är nog lättare att rätta till när man skapar chanser än när man inte gör det och än så länge gör vi det.

TIK ALWAYS!

« · 16762