Jag vill ogärna kommentera debatten som pågår. Dagens outtalade händelser säger mig det =/ . Personligen tycker jag att Laken är inne på ett bra spår. Såna här dagar så undrar man varför man egentligen håller på med hemsidan.
Nu till annat. Hemsidan har fått sin nya blänkande server och den håller på att installeras. Så inom kort kommer allt att fungera som det ska. Hockeysnack kommer att bli rappare m.m Jag hoppas att det kommer att bli ett ordentligt lyft.
Hälge: Vill inte kalla er nötter. Ett lämpligare namn vore "intresserade". Utan er besökare vore det ingen hemsida. Jag liksom de flesta av er är riktiga fans som alltid vill klubben gott. Numera har jag inte samma glädje att jobba med hemsidan som för ett år sedan. Men det rullar på hyfsat ändå tycker jag. Men en sak är säker och det är att det tar mycket av min tid. En annan sak som är säker är att detta är min absolut sista säsong med "the hemsida". Sedan tackar jag för mig! Jag ska försöka överlämna arvet i goda händer. För besökarna och Timrå IK's bästa - ALLTID!
Marcus: Tack för det. Kan inte hemsidan fixa en sådan intervju då? Ledningen i Timrå IK har säkert redan läst debatten här på gästboken och det borde således även ligga i deras intresse att besvara alla de frågor som supportrartna har...
Låter bra med den nya servern. Lycka till och tack för ett bra arbete med hemsidan.
Nu till annat. Hemsidan har fått sin nya blänkande server och den håller på att installeras. Så inom kort kommer allt att fungera som det ska. Hockeysnack kommer att bli rappare m.m Jag hoppas att det kommer att bli ett ordentligt lyft.