Rallarn: Om vi supportrar bara trodde mer på detta. Då hade vi spelat bättre!! 🤪
Nej, jag är realist. Har laget haft dåliga ovanor mest hela säsongen. Så är det inte jättestor chans att allt bara klaffar i ett slutspel.
Ja om man inte heter Skellefteå och har lite vinnarkultur. Fast iofs så har de ju snarare haft en underpresterande trupp. Bättre backsida har de ju, definitivt.
Blorgh: Våra backar är ett skämt. Svensson bra, näsén ok. Resten skulle man få skicka bort och börja om. Kampen framför egen kasse är helt obefintlig. SAMMA Frölundakille får stå på bumper och avsluta mitt i slottet två gånger i samma byte. Får spykänslor.
Något som verkligen förbryllar mig är att precis alla lag i hela SHL har ett powerplay i absoluta världsklass i jämförelse med Timrå.
Nu är det alltså TVÅ avslut från spelare som står HELT soprena mitt i slottet. Varför tar vi oss aldrig till ett sånt läge? Varför kan våra motståndare komma till dem hela tiden om vi aldrig gör det?
Otroligt vad svag backsidan är, man var verkligen helt verklighetsfrånvänd när man tänkte att det fanns en chans till att ta sig längre än kvarten med detta. Alla är så jävla svaga framför eget mål, BARA svenne som gör sitt jobb? Hade verkligen behövt Didde. Fan.
Hypocrisy: det känns som kvartsfinalen mot Örebro all over again. Vi förlorar kampen framför båda målen. Det är där det avgörs. Spelar ingen roll hur spelet ser ut i övrigt.
Nej, jag är realist. Har laget haft dåliga ovanor mest hela säsongen. Så är det inte jättestor chans att allt bara klaffar i ett slutspel.
Ja om man inte heter Skellefteå och har lite vinnarkultur.
Fast iofs så har de ju snarare haft en underpresterande trupp. Bättre backsida har de ju, definitivt.