1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599289 inlägg · 6212 ämnen

Perra avgick, vad händer nu?

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
Kattgubben: Ja man känner sig nästan bedragen :-(

Timrå Icon: Bra att dom sätter han på plats, han ska inte komma till EON och tro att han är nått :)

Timrå Icon:JA... suck! Det kanske är rätt väg att gå iofs, att känna hjärta är väl en del av hans stil.. men visst känner man sig billig, när man trodde att vi var speciella?

Dream Team: Han skriver en hel del....

twitter.com/#!/Sannylindstrom

Redigerad kommentar

zita: Ja Hallin uppvaktade honom rätt hårt oxå :-)

Timrå Icon: Såg att Jonte gav han en knuff och några hårda ord där ute på isen.

Kattgubben: Han är inget annat än ett litet hockey-fnask med ett hjärta som den som betalar bäst får tillgång till

Kattkubben: Kanske ska vi ta upp det där köret med Sonnie med nya direktören som inte säger "Vaddå, vi ligger 3:a?"

Redigerad kommentar

Kattgubben: Men få se vad fanskapet säger då?!

Timrå Icon:Ja, usch.... läser du på twitter? Han verkar ha transplanterat in ett hårt bultande FBK-hjärta nu. Nej, han är persona non grata för mig nu.

Per HApps: Jaaaahaaaa

Timrå Icon: Timing är hans andranamn,

Timrå Icon:

Manderville är vår man i Kanada :)

Kattgubben: Sanny Lindström är för övrigt en vidrig människa. Trots att jag fick en matchtröja av honom en gång

Kattgubben: Då skickar vi Sonnie på fanskapet. Vår man i Kanada :-)

Kattgubben: Ja precis. Den ultimata golden showern på FBK-klacken var då vi sparkade deras guldtränare he he

Timrå Icon:Ja! :) Om inte nån ful kanadick får för sig att trasa sönder korsbandet på honom med en ful bentackling eller nåt... =/

Kattgubben:
Och Perra som körde med honom i 4:e-linan. Huvva 

Kattgubben: Han kommer att vara som ett nyförvärv då han kommer tillbaka! :-)

(FRIBERG is on fire!)

Dream Team: Inte Pärra men väl Perra ;-)

Timrå Icon:Ja, det var lite roligt faktiskt. De kände sig nog kränkta när de såg hur dåligt han coachade oss. Perra är ju FBK, typ.. så på nåt vis kan man väl säga att Timrå pissade på Färjestad ändå ikväll, by proxy om en säger ;)

Timrå Icon: Precis. Ska man önska oss allt ont i världen så är väl livstidskontrakt med Pärra vägen att gå...

haggen: Ante måste in på assisterande för att läras upp av en rutinerad tills vidare. Ante måste ju ses som den riktigt långsiktiga lösningen

Kattgubben: FBK-klacken tyckte inte att vi var värda Perra ha ha!
Måste varit ironi på hög nivå.....

haggen:Det tror jag nog! Sköna gubbar också, rakt igenom :) Jag hörde Virus nämnas också. Jag minns hur han muttrade när Timrå vände en match mot Modo från 0-2 till 3-2. Klart timråfientlig den mannen.. skulle vi värva honom har vi släppt in en trojansk trähäst må jag säga ;)

Kattgubben: Sant, annars tror jag han hade skött forwards kalasbra medan Ankan tagit sig an backarna;)

haggen: Har man problem med hjärtat som Hegerfors, är det ju att tigga om ytterligare en infarkt att börja träna årets timråupplaga iofs. Låt oss vara rädd om den farbrorn :)

sargad: Arne Hegerfors ska ju sluta sitt jobb, han har ju skaffat sig lite rutin genom åren och sett ett och annat.

sargad: Innan Perra värvades så tänkte jag lite på Johan Tornberg. Han gjorde det ju väldigt bra med Västerås, innan något bråk med fansen, eller vad det var.

Frella: Zäta hoppas man ger en slant kanske nu när det är tufft läge. Åker man ur nu är det slut forever. Jag tror det behövs fem riktigt bra värvningar för att klara sig kvar. Måste bli ett slut på allsvensk nivå som det varit nu på värvningarna men det måste kosta nu mycket dyrare och åka ur kan bli kk då är jag rädd.

Vi ville ju inte ha Perra kvar, underteckand inkluderad, men vad står högst på önskelistan? Lasse Falk, Leffe Bårk, John Slettvold, Sune Bergam, Torgny Bendelin, Fisken Ohlsson, Ankan Parmström, Virus Lindberg, Curre Lundmark, Curre Lindström eller Curre Gömma. Mjnnää.. hoppas man hittar någon yngre som kan ge laget energi och inspiration. Precis vad som verkar ha saknats. Om den nye tränaren oxå kan förmedla ett sätt att spela som en majoritet av spelarna förstår och agerar efter så är det ett +.

..har Herb Brooks en son?

Frella:
samt att Max Friberg får den istid som han förtjänar. 

Blizzard: Man kan ju tro att de som ställer frågorna precis börjat på journalisthögskolan, inte de mest välformulerade frågorna = ej värdiga att få mickar;)

För er som inte har fått upp humöret.

Kiss och bajs humor funkar alltid

73Sjöbba: Molinder kunde halta av banan, han satte sig först på avbytarbänken innan han stapplade ut i omklädningsrummet. Med timråtur så lär det vara lång kovalesens ändå.

haggen: Förhoppningen är väl att Hagos gjort sin sista minut i PP iom tränarbytet.

T T: 2011 och frågeställarna får inga mickar än....SUCK -.-

73Sjöbba: Ja att han inte var snabb visste man ju men han ska ju dominera i PP, svårt att göra det när Hagos, Högström m.fl. verkar ha förtur. Kanske blir ändring nu, skulle vara gott med Friberg i slottet och Bremberg med delikata pass. Någon ny hårdskjutande back också då kan PP bli riktigt farligt.  

Dream Team: Precis. Men det är ju en ganska vanlig synpunkt när det gäller sparkandet av tränare.

Dream Team: Riddervall såg ju jävligt skum ut vid målvaksbytet och där fick man ju svar av Perra. Han stod först och tjafsade med domaren sedan slog han av klubban och avslutade med att kasta hjälmen i väggen bakom båsen. Om de nu inte visade allt på tv´n.

Av presskonferensen tycks Per-Erik Johnsson och Clas Eriksson kliva av på egen begäran.

Stämmer detta bör det innebära att två löneposter försvinner.

Kan man hitta någon billigare tränare som ersättar frisätter det ytterligare pengar i budgeten till nyförvärv på spelarsidan.

haggen:Det ser tyvärr ut som att Bremberg inte räcker till längre. Alldeles för långsam och han får inte den tid på sig som han behöver. 

hubbenorlen: Nu var det
nobbe333
du tilltalade.

haggen:Tror det var någonting med överkroppen.

haggen: Han var skadad, ta det med sjukdom sa ha väl. Men visst, det ger ju vissa tvivel om vad han menade :)

T T: Alltså vad svarar han på frågan om Bremberg?, skadad eller sjukdom verkar det vara, han var ju inte bänkad i alla fall.

Jag har bättre sexliv än alla andra supporters i Sverige!

Timrå IK suger fett...

Dream Team: Jag tycker den där typen av retorik är så tröttsam. Tränaren har ett ansvar för hur laget spelar. Det är han som organiserar träningarna, sätter ihop femmorna och berättar hur laget ska spela.
Man kan göra en liknelse: Om en tidning skulle göras av enbart journalister så skulle det bli en väldigt obalanserad publikation. Det är därför en redaktion leds av en chefredaktör och en redaktionschef. De är de som har ansvaret för innehållet, och tar beslut om vad journalisterna ska skriva om.
En bra chefredaktör gör inte bara en bra tidning, han eller hon kan också göra sina anställda journalister bra. En dålig chefredaktör gör en dålig tidning, och har heller inte förmågan att lyfta sina anställda.

« · 1453205 · »