1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598906 inlägg · 6213 ämnen

Pressmeddelande???

Pressmeddelande???
Nu har man suttit hela dagen med pekfingret på uppdatering, men ingenting har hänt. Jag vill se ett pressmeddelande NUUUU!!! innan jag blir tokig. Så här ska det se ut: Pressmeddelande 15, 16 17. Pasi Petriläinen klar för Timrå, Ulf Dahlen valde Timrå, eftersom Timrå har bättre supportrar än Leksand. Henrik Zetterberg väljer att stanna i Timrå ett år till, man har erbjudit honom bättre lön än Detroit.

Sv: Pressmeddelande???
Jari Von Jäger: Ja. Det skulle se fint ut. Jag begriper inte vad problemet är;) Vad sitter det fast i? (obs! ironi)
Men visst vore det rena rama drömmen om det blev så!

Även jag har suttit och lekt hackspett hela dagen.
Deppigt som fan om det inte löser sig med Pasi. Han är värd ett bättre öde. Snubben har en rödvit själ, kan inte trög-TPS fatta det? Och varför, varför skulle han skriva på ett tvåårskontrakt för? Byt agent.
Nä, Nubben får väl helt enkelt ringa upp och föreslå ett byte. Pasi mot Jindrich, klappat och klart.

Bragd-Birger: Jag har också varit inne på det med byte Jindrich-Pasi!...(förutsatt att J. och TPS vill.).
Klart Pasi inte kommer att prestera lika bra i TPS om han är bunden till ett kontrakt han velat bryta. Kom igen nu TPS.

« · 89250