actionleif: Kom på nu att jag inte varit i Swedbank en enda gång då Timrå vunnit..kanske jag ska avboka min plats?!? Jaja....förlorar dom behöver vi nte skylla på backslarv eller målvaktsmissar...allt är mitt fel!
jojje_timrå: Vet inte, sitter väl mest och hoppas på att jag kunde åka med... :( Aja, får väl gå med i TIK031 så an kan stå med i klacken i Scandinavium och ösa på lite!
Frisco: Har svårt att tänka mig det. C+ har ju fullt med Engelskfotboll.. Tv4 kan jag aldrig tänka mig,,det är väl inte dom som har rättigheter heller.. Kanal5,,, klockan 18.30 till typ 21.30 en lördag tror jag aldrig dom törs satsa på "elitserielunken"
Varje lördagsomgång startar en match 18.30, jag antar att det är för TV-sändning. Dessa gäller för oss:
17 Lördag 2007-11-03 18.30 Skellefteå AIK - Timrå IK 25 Lördag 2007-12-01 18.30 Djurgårdens IF - Timrå IK 28 Lördag 2007-12-08 18.30 Timrå IK - Brynäs IF 39 Lördag 2008-01-19 18.30 Brynäs IF - Timrå IK 52 Lördag 2008-03-01 18.30 Mora IK - Timrå IK
Lördagar är annars givna resedagar men senare starttid och TV underlättar väl knappast att fylla bussarna...
Dream Team: Jaha, då är det bara att gratulera till semifinalplatsen då, själv lär man väl vara lite bitter i smyg och missa bussen till jobbet och tvingas ta en halv sjukdag, precis som fallet var i torsdags. Jaja, tänk så det kan gå. Men, än en gång, grattis till semifinalplatsen.
Skarin: Men så förtjusande vackert. Det borde innebära att ungefär 500 Tikare finns på plats i morgon. Inte i samlad trupp kanske, men ändock det antalet som är villiga att stötta rätt lag till framgång.
Paddan: Tyvärr så räcker inte det. 40 st av Timrå IK, javisst. Men det vi glömmer i sammanhanget är övriga 300-400 runtom på sittplats med rött och vitt i själen. Kan mycket väl vara fler. Jag tror det. Det sägs så. Vi är snabba här nere.
actionleif: Borde det inte vara obligatoriskt att visa upp korrekt monterad kateter på Partybussen så att man inte behöver ha några pisspauser? Eller en sån där NASA-blöja som den där avundsjuka amerikanska astronauten hade när hon åkte bil tvärs igenom USA utan att stanna?
Klass 1: Väderutveckling väntas som innebär vissa risker för allmänheten och störningar för en del samhällsfunktioner. Läs mer om definitioner för klass1-varningar.
Tror nog att MoDo har samma varning inför matchen imorgon ;-)
Abron: Inte mycket vi kan göra åt saken. Det enda vi kan göra är att lita på vår reseansvarige att han tänkt ut detta på ett rätt och fyndigt vis. Det är ju ändå en sjunde och avgörande match. Ingen serielunk direkt ;)
Skarin: Kan finnas risk för det, kör ju efter E4,an som du vet en hel del, å jag tror inte jag skulle planera med 2 h 15 m från e.on i morgon med SMHI.s prognos i backfickan...
Abron: Det vore ju smått fantastiskt om vi kom dit runt 17.14. När klockan slår 17.21 så är samtliga inne i hallen och allt är på plats. Alla trummor, etc etc. Lite lätt småsur då.
Okki, förstod nästan det, du är ju rätt klar synt ;-) Syd ost vind 13 m/s, å så strax under 0 deg, jag har nog en annan uppfattning. Men det är ju bara att se till att få så lite stopp på upp resan som möjligt, vill inte komma in när det startat....
Navet: 11.30
Timrå C 11.35
E.ON: 11.45