1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598775 inlägg · 6213 ämnen

Resa Madde?

Sv: Resa Madde?
HH: Inte min mening att tracka på selina... =))

selina: skäms på dig nu hade du fel på en hel mil, hur ska du förklara det då,,,

Selina: Det är 64 mil till Jönköping...

Länken ger ännu mer kött på benen...

Madde: Enligt tabellen i dagsläget står MoDo eller Södertälje på lotten...

Rätt angenämt att åka och se Timrå spela slutspel, vart som helst i detta avlånga land, tycker jag...

matsby: Vet faktiskt inte riktigt hur långt det är till Jönköping.Men mer är 65-70 kan det inte vara...

Selina:
60 mil max va?

Madde:
den dagen jag får med mig familjen på resa den finns inte...lika stor chans som att linköping någon gång vinner SM-guld ;-)

Lita på att jag ringer när det blir dags,

Krya på dig :-)

Selina: Stämmer bra det. Nu minns jag inte hur tabellen ser ut i dagsläget men jag antar att någon rättar mig om jag har fel...

Södertälje & Djurgården blir enkla resor. Modo... där blir det trångt!
Luleå... trevligare supportrar har jag aldrig mött! Leksand, då blir min mardröm sann!

matsby: Då förväntar jag mig att du blir en av de första som står i kö för att anmäla sig! Du kanske kan ta med dig delar av familjen på någon resa?

Hoppas att ni andra kommer hugga direkt när slutspelsinfo kommer ut. Först till kvarn, men nu blir det tuffare tider!

Madde: Kan väl inte bli någon lång resa direkt i kvarten? Malmö är avskrivna...och Frölunda möter vi ju inte.Resten av lagen är det ju inget avstånd till...;)

Madde:
Låter bra det :-)

själv så skall jag åka den 1/3 om det så är i världens ende som matchen spelas :-)
Familjen är förbered på att man inte kommer att synas till hemma så mycket ett tag nu, man har ju lite att stå i ;-)

matsby: Härligt att se att fler visar ett tidigt intresse.
Resan till Luleå känns inte så lång ändå, det kanske beror på det härliga sällskapet som var med sist =)

Hela säsongen har jag hört talas om folk som verkligen vill åka men när det kommer till kritan då har de ångrat sig.

Det kan bli svårare om vi skulle få Malmö eller HV i första lottningen men ingenting är omöjligt!

Jag ska på möte ikväll med Supporterklubben och vi ska prata om bl.a. supporterresorna. Jag återkommer med lite mer information imorgon.

Resa Madde?
Kommer supporter klubben att ordna resor till matcherna i slutspelet oavsett om det blir t.e.x Luleå eller HV71 i en kvartsfinal med tanke på att det är en bit, tycker att intresse borde finnas, för hur ofta är TIK i slutspel :-)
Själv så har jag hört många som vill åka den 1/3 eftersom det är en helg

« · 218504