1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 603710 inlägg · 6212 ämnen

Resa Madde?

Sv: Resa Madde?
Plus att vi enligt hockey-sverige har "ärkegrisen" Sjögren.. det måste väl vara ett plus om det ska grisas..

Mr Magoo: Bara han kan komma ihåg att gå ner på knästående innan han tacklar Bulan...

Mr Magoo: Läste idag i Sportbladet där Challe uttalade sig om disciplinnämnden i det aktuella domen.

"Tror inte att den är till fördel för Djurgården. Men disciplinnämnden kan skrotas - den är oduglig. När disciplinnämnden ger Christian Sjögren nio matcher så visar den att den inte är hockeykunnig."

Jag kunde nog inte sagt det bättre själv...

Redax 2: Ja, lika korta barn leka bäst. Annars kanske han kan göra en "Nobbe".. det verkar ju funka. Ingen bestraffning heller.. än iallafall...

Redax 2: Dvärgar borde inte få spela hockey...

Selina: exakt 73 mil är det till Jönköping.

rokla: Enligt tabellen "vägavstånd i Sverige" 662km.

badger:
Fast det beror väll på var man bor ;-)

badger: Enl. min Autorout är det från avfart Timrå centrum till avfart Jönköpings centrum exakt 65,69 mil tar 8 timmar 12 minuter

badger: Kanon sida du skickade, blir 705 km om du klickar för att du måste ha vägar som kräver fri höjd på 4,5 meter, som typ en dubbeldeckare,,,,,,,men tror din bil klarar det om du tar bort takräcket;))))

Här kommer senaste nytt runt resesektionen:

Jag närvarade vid ett kackligt möte igår kväll och vi kom fram till detta.... Anmälningar till slutspels-resorna kommer vi börja ta emot redan ikväll före och efter matchen.
Vart i hallen? Vid SK:s stånd utanför souvenirkiosken vid hjälm-ingången. Vi ska även sprida ut oss till övriga hallen inom kort!
Annars går det lika bra via telefon, men inga anmälningar via e-post!!!

En liten förändring blir det runt vem som svarar var... Jag svarar på mitt nummer och på den andra telefonen kommer Stefan Jalonen svara efter ikväll. Maggan jobbar hårt och hon får tyvärr inte ha telefonen påslagen :(

Nu har vi ingen aning om vilka vi kommer möta i första omgången men visst måste ni få möjlighet att anmäla er. För många spelar det ingen roll om det blir HV eller Modo. En slutspelsmatch har inga gränser!

Mål #1: Minst 6 bussar till första resan!

Har ni några frågor så dyk på någon i styrelsen, mig eller slå en pling =)

Madde: Fan vad jag längtar!

6 bussar är ett bra minimum, mindre antal bussar är ett misslyckande. Grymt bra iofs ändå om vi skulle åka med 6 bussar ner till Jönköping tex, men ett grovt misslyckande om det blir SSK. Modo räknar jag inte med för man vet inte hur många platser vi får.

Jag skulle nog helst vilja se SSK i kvarten, rätt så närbeläget, stor hall, stor bortasektion och dessutom finns TIK08 som borde kunna sluta upp med ca 150 pers eller hur många medlemmar dom nu har.

« · 218750